انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اوزیل: امیدوارم «لو» جام قهرمانی را بالای سر ببرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اوزیل: امیدوارم «لو» جام قهرمانی را بالای سر ببرد 1

هافبک تیم ملی فوتبال آلمان اعلام کرد که دوست دارد سرمربی تیم ملی کشورش جام قهرمانی را در جام‌جهانی بالای سر ببرد.

تیم ملی فوتبال آلمان در گروه G رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل کار سختی مقابل پرتغال، غنا و آمریکا دارد. مسعود اوزیل به تمجید از سرمربی تیم ملی کشورش پرداخت و اظهار داشت: یواخیم لو تیم ملی آلمان کاملا جدیدی را معرفی کرد. تیمی که اکنون در سراسر دنیا به آن احترام می‌گذارند. لو یکی از بهترین‌های دنیا است و خوشحالیم که او هدایت تیممان را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: امیدوارم که او پاداش تلاش‌هایش را بگیرد زیرا در گذشته در نیمه‌نهایی یا فینال شکست خوردیم و شکست وقتی که تا این حد به جام نزدیک شده باشید، غم‌انگیز است.

هافبک تیم ملی آلمان خاطرنشان کرد: امیدوارم که لو بتواند جام‌جهانی را بالای سر ببرد و بگوید ما این جام را به دست آوردیم زیرا واقعا شایستگی آن را داشتیم.

آلمان اولین مسابقه‌اش را مقابل پرتغال برگزار خواهد کرد و اوزیل مدعی شد که کشورها از رویارویی با آلمان می‌ترسند و افزود: هرجایی که می‌رویم، فکر می‌کنم رقبا در بازی کردن مقابل ما محتاط عمل می‌کنند زیرا ما بسیار قدرتمند هستیم. اگر به تیم ملی آلمان در دو سال گذشته نگاهی بیندازید، می‌توانید ببینید که بدون وقف فوتبال فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشتیم.

وی اضافه کرد: در گذشته به تیم ملی به عنوان یک تیم قدرتمند نگاه می‌شد و اکنون تمام دنیا می‌دانند که ما در میان تکنیکی‌ترین تیم‌های دنیا قرار داریم. اینکه همیشه زود صعود می‌کنیم، نشان دهنده توانایی‌های تیم است و بیانگر این است که سرمربی فوق‌العاده‌ای داریم که تیم را تقویت کرده و پیشرفت‌های تازه‌ای را به آن افزوده است.