انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نظر مارادونا درباره نیمار
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نیمار 22 ساله به عنوان بهترین بازیکن جام کنفدراسیون ها در سال 2013 انتخاب شد و دوازده ماه پس از آن مسابقات، قصد دارد به برزیل کمک کند تا به سوی ششمین قهرمانی اش در جام جهانی حرکت کند.

اما یک فصل همراه با ناکامی در بارسا، موجب شده است تا مارادونا اذعان کند که خیلی زود است که نیمار بتواند جام جهانی را تحت تاثیر خود قرار دهد.

مارادونا به Times گفت: "نیمار جوانی هیجان انگیز با استعدادی استثنایی است. عملکرد او برای برزیل در جام کنفدراسیون ها فوق العاده بود. اما او بیش از حد جوان است که جام جهانی را تحت تاثیر و تملک خود قرار دهد. برزیل قطعا بر روی او حساب باز کرده است، علی الخصوص پس از اینکه او نشان داد توانایی این کار را داراست."

مارادونا در مورد تیم ملی آرژانتین معتقد است که در حال حاضر از توانایی لازم برای به چالش کشیدن حریفان در برزیل برخوردار است.

مارادونا افزود: "الخاندرو سابیا حدود سه سال مسئولیت آرژانتین را بر عهده داشته است و موجبات پیشرفت یک گروه مقتدر را تحت رهبری غیر قابل انکار لیونل مسی، پدید آورده است."

"ماسکرانو هیچ مشکلی در حمایت از او ندارد، زیرا آن ها در بارسلونا هم تیمی هستند. و من خوشحالم که مشاهده می کنم آنخل دی ماریا از لیونل مسی زمانی که هواداران بارسا در مورد بازیکن باارزششان دچار خطا شدند، حمایت می کند. این نشان دهنده یک رابطه سالم و دوستانه بین آن هاست، اگرچه آن ها در زمینه فوتبال باشگاهی رقیب سرسخت یکدیگر می باشند."