انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نیمار: بهترین اتفاق برای ما قهرمانی برزیل در جام جهانی است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل با حضور در نشست خبری پیش از رویارویی با کرواسی اعلام کرد بهترین اتفاق ممکن برای برزیل قهرمانی در جام جهانی است.

کنفرانس خبری تیم ملی فوتبال برزیل با حضور لوییس فلیپه اسکولاری، سرمربی این تیم و نیمار، مهاجم برزیل در سائوپائولو انجام شد.

این دیدار امشب و از ساعت 23 و 30 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه کورینتیانس شهر سائوپائولو آغاز خواهد شد.

نیمار در کنفرانس خبری گفت: همه ما امیدواریم این یک روز هم خیلی سریع بگذرد. با اشتیاق زیادی منتظر آغاز جام جهانی هستم. البته بسیار هم خوشحالم که در اینجا حضور دارم زیرا بسیاری آرزو دارند در اینجا حضور داشته باشند. امیدوارم به تیمم کمک کنم تا بهترین اتفاقی که ممکن است برای تیم، بازیکنان و هواداران برزیلی رخ دهد که آن هم قهرمانی در جام جهانی است.

نیمار در ادامه گفت: رونالدو و ریوالدو بازیکنانی بودند که تاثیر زیادی روی من داشتند. چیزهای زیادی از جام جهانی ۲۰۰۲ به خاطر می‌آورم. رونالدو را در آن جام به خاطر دارم زیرا مدل موهایم را شبیه او درست کرده بودم. قهرمانی در آن جام را تا حدودی به خاطر دارم. در خانه مادربزرگم قهرمانی برزیل را جشن گرفتیم. برزیل کنونی هم تیم بسیار خوبی است. البته در این جام بازیکنان خوب دیگری هم وجود دارند که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو از آن جمله هستند.

نیمار در مورد همکاری با اسکولاری نیز گفت: با مربیان خوب زیادی کار کرده‌ام. قدردان زحمت‌های فلیپائو هستم که در دوران کودکی در پالمیراس خیلی چیزها از او فرا گرفتم. او یک برنده تمام عیار است. امروز امیدوارم بتوانم از نظر شخصی و حرفه‌ای تجربه‌های او را مورد استفاده قرار دهم