انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: واکنش کمپاني وان پلاس به خبر تاخير در عرضه اسمارت فون Oneplus One
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پس از اعلام خبر تأخیر در ارائه گوشی One Plus One به علت مشکلات نرم افزاری، این شرکت سریعاً خبری مبنی بر رفع مشکل رام سیانوژن را منتشر کرد.وان پلاس ادعا می کند که مشکل نرم افزاری گوشی خود را برطرف نموده و از امروز عرضه این گوشی آغاز خواهد شد.

مسئول بخش اندروید شرکت وان پلاس اضافه کرد:
"تاخیر بوجود آمده در عرضه سفارشات اولین نسخه این گوشی به علت اطمینان از کارکرد امن و فراهم آوری تجربه بهتر برای مصرف کنندگان بوده است. تیم سیانوژن بسیار سریع دست به کار شدند و مشکل امنیتی open ssl را برطرف کرده اند. اولین محموله از این گوشی برای خریدارانی که دعوتنامه دارند از امروز 13 ژوئن 2014 ارسال خواهد شد. "
از آنجایی که این محصول از امروز برای خریداران ارسال می شود، مدتی زیادی طول نمی کشد تا آنها قدرت اسمارت فون خود را به رخ دیگران بکشند. کمپانی وان پلاس با وجود طرفداران بسیاری که از زمان معرفی اسمارت فون وان پلاس وان به دست آورده است تا کنون دوران سختی را پشت سر گذاشته است. همچنان که زمان عرضه این گوشی نزدیک تر می شود، خریداران بسیاری که قدرت خرید بیشتری دارند به سمت بازارهایی هجوم برده اند که بتوانند بدون دعوتنامه  اما با قیمت بالاتر این گوشی را تهیه نمایند.
با تشکر از بامداد روزگار عزیز برای ترجمه و  ارسال این مطلب.