انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نظر سرمربی هلند نسبت به اسپانیا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدار تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و هلند امشب (جمعه) و از ساعت 23 و 30 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه فونته نووا آغاز خواهد شد.

لوییس فان خال در مورد این دیدار گفت: تیمم آماده است. سه هفته است که در کنار هم حضور داریم و برای این دیدار برنامه ریزی کردیم. همه ما از اینکه اسپانیا در رنکینگ فیفا در رده نخست قرار دارد آگاه هستیم. در حال حاضر ما پانزدهم هستیم که این نشان می‌دهد اسپانیا از ما قوی‌تر است. بر این باور هستم که تیم ما هم خیلی سخت شکست می‌خورد. ما هم شانس‌های خودمان در این پیکار را دارا هستیم. مهم این است که از این شانس‌ها استفاده کنیم. به خاطر دارم که چهار سال پیش در فینال جام جهانی مقابل اسپانیا شکست خوردیم اما اگر آرین روبن از یکی از شانس‌هایی که داشت استفاده می‌کرد هلند قهرمان جهان می‌شد.

فان خال افزود: اسپانیا تیم خوبی است و بازیکنانش کنار هم خیلی خوب بازی می‌کنند. می‌خواهیم دیدار را برایشان خیلی سخت کنیم. با این سیستم به مقابله با آنها خواهیم پرداخت. ما دچار محدودیت بازیکن هم شده‌ایم. تمام دنیا را برای پیدا کردن یک مدافع چپ گشتم اما حتا یک بازیکن در این پست پیدا نکردم. در هر حال باید بگویم اکنون بازیکنان خوبی در ترکیب تیمم دارم. توانایی شکست هر تیمی را داریم اما ممکن است جام در آمریکای جنوبی بماند. برزیل و آرژانتین توانایی قهرمانی دارند اما اگر قهرمان از یک تیم اروپایی مشخص شود، آلمان و اسپانیا هم جزو شانس‌های