انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نیمار : خوشحالم که ۲ گل از ۳ گل برزیل را من زدم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نیمار : خوشحالم که ۲ گل از ۳ گل برزیل را من زدم 1

مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل گفت: گل‌هایی که زدیم به سختی به دست آمد و کار راحتی نبود.

از برزیل، نیمار زننده 2 گل از 3 گل به کرواسی در خصوص این بازی گفت: این بازی بهترین افتتاحیه‌ای بود که می‌شد رقم بخورد و من هم خوشحالم که با 2 گل کارم را در جام جهانی آغاز کردم.

وی افزود:‌ ما می‌خواستیم در این بازی برنده شویم و سرانجام هم به هدفی که خواستیم رسیدیم و من خیلی خوشحالم که 2 گل از 3 گل برزیل را وارد دروازه کرواسی کردم.

مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل افزود: اگر به گل‌هایی که زدیم دقت کنید خواهید دید که زدن این 3 گل کار بسیار سختی بود و من در شرایط سخت توانستم برای تیم ملی برزیل گل بزنم.

نیمار در مورد گل اولی که وارد دروازه کرواسی کرد، خاطرنشان کرد: گل اولی که زدم توپ را از بین پای بازیکن حریف زدم که البته زیاد قدرت نداشت اما مهم این بود که توپ وارد دروازه شود که خوشبختانه این اتفاق افتاد اما در مورد ضربه پنالتی باید بگویم که من روی ضربات پنالتی تمرین کردم و در تمرینات پنالتی را محکم می‌زدم که امروز هم همین کار را انجام دادم. البته دروازه‌بان حریف تا حدودی توپ من را گرفت اما خوشبختانه این توپ وارد دروازه شد.

مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل در پاسخ به این سؤال که آیا مودریچ بازیکن تیم کرواسی که در رئال مادرید بازی می‌کند را عمداً با خطا سرنگونی کردی اظهار داشت: من کاری به این مسائل ندارم و فوتبالم را بازی می‌کنم و اگر به فوتبال حاشیه‌ای نگاه کنم برایم بد خواهد شد بعد از آن صحنه من از مودریچ عذرخواهی کردم چون واقعاً‌ او را در آن صحنه ندیدیم.