انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نسخه ارتقا یافته پرچمدار ال‌جی (G3) هم ظاهرا در دست ساخت است!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نسخه ارتقا یافته پرچمدار ال‌جی (G3) هم ظاهرا در دست ساخت است! 1
سامسونگ با معرفی و عرضه نسخه پریمیوم گلکسی اس 5، گلکسی اف، تلاش در رقابت با پرچمدار ال‌جی، یعنی جی 3 داشته است. این نسخه که طبق اطلاعات درز کرده مجهز به اسنپدراگون 805 و صفحه نمایش QHD است ظاهرا هنوز نیامده قرار است یک رقیب سرسخت پیدا کند.
یک منبع داخلی گزارش کرده است که ال‌جی می‌خواهد جولای و درست همزمان با بیرون آمدن احتمالی گلکسی اف، نسخه پریمیوم جی 3 را روانه بازار کند.
در حال حاضر این تنها ال‌جی بوده که در میان کمپانی‌های بزرگ، هوشمندی دارد که مجهز به صفحه نمایش QHD و پردازنده اسنپدراگون 801 چهار هسته ای با فرکانس 2.5 گیگاهرتز است. حالا اگر سامسونگ گلکسی اف را با مشخصات صفحه نمایش QHD سوپر آمولد، رم 3 گیگابایتی، اسنپدراگون 805 و دوربین 16 مگاپیکسلی به بازار بفرستد، قطعا در فروش جی 3 اختلال ایجاد خواهد شد. البته این ایجاد خلل عمدی از سوی سامسونگ طبیعتا به قیمتی که برای این اسمارتفون در نظر خواهد گرفت نیز بستگی دارد.
اگر واقعا ال‌جی مشغول ساخت یک نسخه مجهز به اسنپدراگون 805 از جی 3 است، باید گفت که این تنها کاری است که می‌تواند برای نجات دادن خود از تاثیرات بعدی که وجود گلکسی اف بر فروشش خواهد گذاشت انجام دهد. ال‌جی می‌تواند با ارائه نسخه پریمیوم جی 3، نه تنها گلکسی اف را هدف قرار دهد بلکه با نوت 4 نیز رقابت کند.