انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: درخواست دوبرابر شدن دستمزد بنزما
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
درخواست دوبرابر شدن دستمزد بنزما 1
فقط یک سال از قرارداد بنزما با رئال مانده و این بازیکن هنوز تمدید نکرده است. این مهاجم در سال ۲۰۰۹ با خواست مستقیم پرز به رئال آمد و باشگاه در ازایش ۳۵ میلیون یورو به لیون پرداخت.

حالا برای تمدید ، او درخواست عجیبی داشته است : دستمزد دو برابر. او در حال حاضر سالی ۴٫۵ میلیون یورو از رئال می گیرد که می خواهد دستمزدش به سالانه ۹ میلیون یورو برسد یعنی بالاتر از کاسیاس و راموس . بدین ترتیب فقط کریستیانو دستمزدی بالاتر از او می گیرد و با دستمزد بیل برابری می کند. اطرافیان این بازیکن دلیل این درخواست عجیب را این قضیه می دانند که دستمزد کریم پنج سال است که افزایش پیدا نکرده است اما رئال کاملا با ین قضیه مخالف است.

در حال حضر مواضع دو طرف از همدیگر خیلی دور است. هدف این بازیکن ماندن در رئال است و دو پیشنهاد میلیوی پی اس جی ر رد کرده است. خود کریم به توافق امید دارد اما بی ثباتی بنزم باعث تردید در سران باشگاه شده است.

بنزما همیشه به عنوان بازیکن محبوب پرز شناخته می شده است. در تابستان گذشته ، پرز به خاطر علاقه اش به بنزما حاضر شد هیگوائین را به ناپولی بفروشدد . کریم در این فصل در اکثر بازیها در ترکیب قرار گرفت که در ۵۲ بازی فقط ۲۴ گل زد. آماری که بخشی از سران باشگاه آن را در شان مهاجم فیکس رئال مادرید نمی دانند.

به همین خاطر برخی سران باشگاه به مهاجمان دیگری مثل لوئیز سوارز توجه دارند . مهاجم اروگوئه ای مسال در کنار کریستیانو کفش طلای اروپا را برد و اگر لیورپول بخواهد او را بفروشد ، رئال مادرید اولین مشتری اوست . در حقیقت اگر سوارز به رئال بیاید، دیگر جایی برای کریم نخواهد بود.