انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: سرمربي اروگوئه: با برد انگليس جبران مي‌کنيم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سرمربي تيم ملي اروگوئه عنوان کرد: شکست برابر کاستاريکا ضربه سنگيني براي تيم ما بود اما مي‌توانيم با پيروزي برابر انگليس اين نتيجه را جبران کنند.
اروگوئه در اولين ديدار خود در جام جهاني نمايش دور از انتظاري از خود به نمايش گذ اشت و با نتيجه 3 بر يک برابر کاستاريکا شکست خورد.

اسکار تاوارس سرمربي اروگوئه پس از شکست تيمش برابر کاستاريکا در نشست خبري خود گفت: اين شکست ضربه سنگيني به ما بود اما بايد هرچه سريع‌تر آن را فراموش کنيم. اشتباهات زيادي در اين ديدار داشتيم که باعث شد شکست بخوريم. من وقتي هلند 5 بر يک اسپانيا را شکست داد به دستيارانم گفتم که در اين جام هيچ چيز قابل پيش‌بيني نيست و اين اتفاق امشب براي ما رخ داد و در حالي که اصلا پيش‌بيني نمي‌کرديم شکست بخوريم برابر تيم باانگيزه کاستاريکا مغلوب شديم.

سرمربي تيم ملي اروگوئه در ادامه گفت: بايد به تيم کاستاريکا تبريک گفت. آن‌ها بسيار خوب دفاع کردند و بازي بسيار منطقي از خودشان در نيمه دوم به نمايش گذاشتند. آن‌ها در نيمه دوم تيم برتر ميدان بودند. نه تنها روي اسکوربرد بلکه از لحاظ تاکتيکي و فني نيز تيم برتر بودند. ما اشتباهات زيادي در اين ديدار مرتکب شديم که من مسئوليت آن را بر عهده مي‌گيرم اما نمي‌توانيم دست روي دست هم بگذاريم و مدام به اين شکست فکر کنيم. بايد به فکر جبران اين نتيجه باشيم و اين عملکرد بد را جبران کنيم. مي‌خواهيم با پيروزي برابر انگليس در بازي بعدي‌مان اميدهايمان را براي صعود از اين گروه زنده کنيم.