انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: راموس: به اين زودي‌ به خانه نخواهيم رفت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مدافع تيمي ملي اسپانيا با بيان اينکه هنوز 98 درصد مردم کشورش ماتادورها را باور دارند، گفت: نمي‌توانند ما را به اين زودي‌ها به خانه برگردانند.
سرخيو راموس، مدافع تيم ملي فوتبال اسپانيا که عملکرد نااميد کننده‌اي مقابل هلند در نخستين بازي کشورش در جام جهاني داشت، عنوان کرد: ترجيح مي‌دهم به شکست مقابل هلند فکر نکنم. اسپانيا در بازي مقابل هلند تجربه بدي داشت اما با اين وجود ما تيم باتجربه‌اي هستيم و توانايي بازگشت به روزهاي خوب را داريم.

اسپانيا در جام جهاني گذشته( 2010 آفريقاي جنوبي) نيز در مرحله گروهي و در بازي نخست مقابل سوئيس شکست را پذيرا شد اما سرانجام به عنوان قهرماني جهان دست يافت اما با توجه به اينکه شيلي مقابل استراليا به برتري دست يافته، کار اين تيم براي مقابله با شيلي دشوار خواهد بود.

به نقل از تسنيم، مدافع تيم ملي اسپانيا ادامه داد: ما در کمپ تمريني خود شرايط و امکانات خوبي داريم و تمرينات را دريک هواي مناسب انجام مي‌دهيم. شکست مقابل هلند را فراموش کرده‌ايم و حالا از هر زمان ديگر متحدتر هستيم. پس از شکست مقابل هلند خيلي از ما انتقاد شد اما هنوز 98 درصد مردم اسپانيا ما را باور داشته و به تيم‌شان اعتقاد دارند.

راموس گفت: ما همچنان با انگيزه، اشتياق و هيجان بوده و تشنه کسب پيروزي و البته قهرماني هستيم. پس از چندين سال در اوج بودن، نمي‌توان گفت که دوره اسپانيا به اتمام رسيده است. اين يک حرف مزخرف در مورد تيمي مانند اسپانيا است.

وي خاطرنشان کرد: بايد بيشتر از هر زمان ديگر قوي و خود را باور داشته باشيم. نمي‌توانند ما را به اين زودي‌ها به خانه برگردانند. قهرماني در جام جهاني دشوار است اما اسپانيا اين کار را انجام داده و در اين دوره هم همچنان به هدف‌مان باور داريم .