انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: سلطاني: آماده دفاع از عنوان قهرماني هستيم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تيم ملي پرورش اندام ايران با ترکيبي جوان و جديد وارد مسابقات آسيايي شد اين مسابقات در تاريخ 29خرداد در شهر کولومبوي سريلانکا آغاز مي شود و کشور عزيزمان ايران مدعي اصلي قهرماني است.
در همين رابطه با رضا سلطاني مدير تيمهاي ملي و سخنگوي فدراسيون پرورش اندام ايران صحبت کرديم،وي در همين رابطه مي گويد: تيم ايران با ترکيبي کامل در همه رده هاي سني جوانان ،بزرگسالان و پيش کسوتان آماده دفاع از عنوان قهرماني و تکرار مجدد قهرماني در قاره آسيا مي باشد.

قهرمان سابق آسيا و جهان در ادامه مي گويد:اعضاي اعزامي اين تيم همگي جوان و اکثر آنها براي اولين بار است که به عضويت تيم ملي در آمده اند و خود را براي قهرماني جهان آماده مي کنند.

رضا سلطاني مرد زحمتکش فدراسيون پرورش اندام در پايان در رابطه با تيم ملي ايران مي گويد:ما در کشور عزيزمان ايران داراي استعدادهاي بي نظير و مستعد هستيم که اگر تيم چهارم ما هم به اين مسابقات اعزام شود مدعي قهرماني هستيم ما مي توانيم 4تيم همزمان به مسابقات مهم اعزام کنيم و در هر 4رده مدعي باشيم و اين نشان دهنده قدرت اين رشته ورزشي در ايران است.

سلطاني همچنين افزود:اميدوارم با لطف و عنايت خداوند بتوانيم به نتايج خوب و کسب قهرماني برسيم و نتايج خوب واليبال را در ورزش ايران در رشته پرطرفدار پرورش اندام ادامه دهيم تا قدرت ايران را در ورزش به آسيا و جهانيان نشان دهيم.