انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: جلاویچ: کرواسی از هر جهت بهتر از کامرون است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
هاجم تیم ملی فوتبال کرواسی مدعی شد تیمش در جام‌ جهانی از هر جهت بهتر از تیم کامرون است.
کرواسی از هر جهت بهتر از کامرون است

نیکیکا جلاویچ،‌ تردیدی ندارد که توانایی‌های تیمش برای غلبه بر کامرون کافی است. شاگردان نیکو کواچ در دیدار افتتاحیه رقابت‌های جام‌جهانی با نتیجه سه بر یک مغلوب برزیل شدند.

جلاویچ که احتمالا با بازگشت ماریو ماندزوکیچ به ترکیب تیم پس از محرومیت از اولین دیدار، در مسابقه بعدی تیمش نیمکت‌نشین خواهد بود، اعلام کرد که کرواسی باید هر سه امتیاز دیدار مقابل کامرون را به دست آورد.

وی در نشستی مطبوعاتی اظهار داشت: باید هرچه زودتر نتیجه دیدار مقابل برزیل را فراموش کنیم؛ درباره این مسابقه حرفی نزنیم و روی بازی با کامرون تمرکز کنیم. تنها دقایق ابتدایی بازی مکزیک و کامرون را دیدم اما ما در هر پستی بهتر از کامرون هستیم و آنها را شکست می‌دهیم.

مهاجم تیم ملی کرواسی ادامه داد: صحبت کردن درباره بازی با برزیل فایده‌ای ندارد؛ ما باید این مسابقه را فراموش کنیم.

دانیل پرانیچ نیز که با مصدومیت قوزک پا دست و پنجه نرم می‌کند، گفت:‌ انتظار می‌رفت که احتمالا مقابل برزیل شکست بخوریم و روی امتیازات این مسابقه حساب نمی‌کردیم؛ هرچند بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: اکنون برای بازی مقابل کامرون آماده هستیم و فرصت خوبی برابر آنها داریم. اجازه نداریم شکست بخوریم بنابراین باید برای سه امتیاز به میدان برویم و برای این مسابقه خودمان را به خوبی آماده کنیم