انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آرامش؛ رمز موفقیت شاگردان کی‌روش در جام‌ جهانی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ملی‌پوشان فوتبال ایران این روزها از آرامش بی‌نظیری برخوردار هستند که نشانگر بهره‌گیری کی‌روش از تجربه سال‌های مربیگری خود در تیم‌های بزرگ جهان برای رساندن این تیم به هدف بزرگش است.
خبرگزاری فارس: آرامش؛ رمز موفقیت شاگردان کی‌روش در جام‌ جهانی/ در جست‌وجوی خوشبختی، پشت درهای بسته!

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس به برزیل، انتظارات برای رونمایی از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل به سر رسیده و تیم ملی فرداشب در نخستین دیدار خود در این رقابت ها مقابل حریف قدرتمند آفریقایی‌اش یعنی نیجریه به میدان می رود.



تیم ملی ایران پس از برگزاری دو اردوی خارجی در کشورهای آفریقای جنوبی و اتریش، به عنوان سومین کشور صعود کننده به جام جهانی خود را به برزیل رساند تا از برنامه پیش بینی شده اش عقب نمانده و همچنان طبق این برنامه به روند آماده سازی خود برای حضور موفق در جام جهانی 2014 ادامه دهد.



تیم ملی خیلی زود عازم برزیل شد تا در کمپ تمرینی کورینتیانس در این کشور همچنان به کار آماده سازی ادامه دهد و جالب اینکه در این مدت خیلی اخبار جانبی و حاشیه ای این تیم رسانه ای نشد تا شاگردان کی روش در کمال آرامش و بدون مواجهه با هر نوع حاشیه ای، تمرینات خود را پیگیری کنند.



با این حال به نظر می رسید که با سفر گروه خبری ایرانی به برزیل و استقرار این گروه، اخبار بیشتری حداقل از دل تمرینات به بیرون درز کرده تا علاقمندان به تیم ملی کشورمان در ایران، از آخرین جزئیات تمرینات و حواشی آن مطلع شوند که در این مدت حضور خبرنگاران ایرانی در برزیل به دلایل مختلف از ناآشنایی راننده اتوبوس خبرنگاران گرفته تا ایجاد مقررات سفت و سخت برای حضور تیم رسانه ای در تمرین، این فرصت نیز از اصحاب رسانه گرفته شد تا حضور چند روزه آنها در برزیل مجموعاً به تماشای چند دقیقه از تمرین تیم ملی و برگزاری چند کنفرانس خبری خلاصه شود که بالطبع این موضوع هیچگاه خوشایند و مطلوب رسانه ها و مخاطبان آنها نبوده و نیست.