انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بالوتلی: حس خوبی دارم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بالوتلی: حس خوبی دارم/ پیروزی را به همسر آینده‌ و خانواده‌ام تقدیم می‌کنم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایتالیا پس از زدن گل پیروزی بخش مقابل انگلیس اعلام کرد احساس بسیار خوبی دارد و این پیروزی را به همسر آینده و خانواده‌اش تقدیم می‌کند.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایتالیا پس از زدن گل پیروزی بخش مقابل انگلیس اعلام کرد احساس بسیار خوبی دارد و این پیروزی را به همسر آینده و خانواده‌اش تقدیم می‌کند.
خبرگزاری فارس: بالوتلی: حس خوبی دارم/ پیروزی را به همسر آینده‌ و خانواده‌ام تقدیم می‌کنم

تیم‌های ملی انگلیس و ایتالیا در دومین دیدار گروه D جام جهانی از ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد امروز (یکشنبه) به مصاف هم رفتند که ایتالیا با حساب دو بر یک به پیروزی رسید.

در این دیدار کلودیو مارکیسیو در دقیقه 35 و ماریو بالوتلی 50 برای ایتالیا و دنیل استاریج 37 برای انگلیس گلزنی کردند.

ماریو بالوتلی که در پایان این دیدار عنوان بهترین بازیکن زمین را نیز از آن خود کرد در مورد این پیروزی به RAI Sport گفت: خیلی خوشحال هستم. این یک احساس خاص است. این نخستین بازی من در جام جهانی بود و تجربه‌ بسیار خوبی هم شد. این گل را به همسر آینده و خانواده‌ام تقدیم می‌کنم.

بالوتلی در ادامه خاطر نشان کرد: شرایط آب و هوایی خوبی در مانائوش حاکم نبود و هوا خیلی گرم شده بود. ایتالیا در بازی‌هایش همواره با سختی‌هایی روبه‌رو می‌شود اما مهم این است که به پیروزی می‌رسد. باید در ادامه مسابقات نیز خودمان باشیم. نباید مغرور شویم زیرا در غیر این صورت نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بالوتلی: حس خوبی دارم 1