انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: جيمز: مي‌توانم تاريخ را تغيير دهم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
جيمز: مي‌توانم تاريخ را تغيير دهم 1

فوق ستاره تيم بسکتبال ميامي گفت: تاريخ براي تغيير کردن به وجود آمده پس چرا من اين کار را انجام ندهم و جزئي از آن نباشم؟
ميامي هيت، مدافع 2 عنوان قهرماني ليگ بسکتبال حرفه‌اي آمريکا در چهارمين حضور متوالي خود در فينال، 3 بر يک از سان آنتونيو اسپرز عقب است. با اينکه تاکنون هيچ تيمي در تاريخ NBA از شکست 3 بر يک به پيروزي 4 بر 3 در فينال نرسيده اما لبران جيمز، فوق ستاره ميامي اين شانس را براي تيمش قائل است.

به نقل از تسنيم، جيمز در اين باره به شبکه ان بي سي گفت: چرا ما نبايد اين کار را انجام دهيم؟ تاريخ هميشه در حال دگرگوني و تغيير است. تا قبل از سال 2006 هم هيچ تيمي در فينال کنفرانس غرب بعد از باخت 3 بر يک به پيروزي نرسيده بود اما فينيکس سانز اين کار را مقابل لس آنجلس ليکرز انجام داد. يکي از هم تيمي‌هاي فعلي من در همان تيم فينيکس عضويت داشته است. رکوردها براي شکسته شدن و تاريخ براي تغيير کردن به وجود آمده‌اند پس چرا من اين کار را انجام ندهم و جزئي از آن نباشم؟ اگر اين اتفاق بيفتد، فوق العاده است و بايد ديد چه پيش مي‌آيد؟ من از روياپردازي زياد خوشم نمي‌آيد و ترجيح مي‌دهم در زمان حال زندگي کنم.

بازيکن شماره 6 تيم ميامي هيت ادامه داد: من بعد از بازي سوم و چهارم که در ميامي باختيم،‌ کاملا نااميد شده بودم و تمام احساسات بد در من جمع شده بود ولي امروز،‌ روز ديگري است و من يک شانس ديگر براي کمک به تيمم دارم.

جيمز که لقب پادشاه را به خود اختصاص داده در پايان صحبت‌هايش گفت: من در قسمت خوبي از زندگي‌ام هستم. رسانه‌ها، بسکتبال را به يکي از بزرگ‌ترين ورزش‌هاي جهان تبديل کرده‌اند. من عاشق بسکتبالم. بسکتبال، کارهاي بزرگي براي من انجام داده و زندگي من غرق در اين ورزش است. بعد از بازي چهارم در رختکن درون حوضچه يخ نشسته بودم که پسرهايم به رختکن آمدند و از من خواستند که با آنها بسکتبال بازي کنم. بسکتبال جزء جدانشدني زندگي من است.