انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: لوئیس انریکه از سوی مدیران تحت فشار قرار گرفت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
لوئیس انریکه از سوی مدیران تحت فشار قرار گرفت 1


لوئیس انریکه نمیخواهد در فصل آینده از بازیکنانی همچون اویر , آفلای , کوئنکا و بویان کرکیچ در ترکیب استفاده نماید . باشگاه کاتالان در حال حاضر شروع به شمارش معکوس روزهای باقی مانده تا شروع فصل آینده کرده است . فصلی که قرار است انریکه آنرا رهبری کند .
باشگاه پروژه ای برای یک بارسلونای جدید راه انداخته است . از سوی دیگر مدیران باشگاه به انریکه فشار آورده اند که این بازیکنان دارای قرارداد معتبر با باشگاه بارسلونا هستند و باید در ترکیب قرار بگیرند اما لوئیس انریکه میخواهد از تکرار مجدد اتفاقات فصل گذشته جلوگیری نماید .

انریکه نمیتواند با بازیکنانی که نمیخواهد کار کند . این وضعیت ناراحت کننده برای انریکه است .

با توجه به چنین وضعیتی لوچو از هیئت مدیره خواست که برای سرعت بخشیدن به پیدا کردن باشگاه های جدید برای این چهار بازیکن اقدام کند . اویر , آفلای , کوئنکا و بویان دارای قرارداد معتبری تا سال 2015 با باشگاه بارسلونا هستند و گفته میشود اولین گام با تماس با این بازیکنان برداشته شده است .


اویر اولازابال در اصل قرار بود با کلودیو براوو از رئال سوسیه داد معاوضه شود . اسحاق کوئنکا نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه ی زانو مدت هاست که نتوانسته است بازی کند . بویان کرکیچ نیز از سال 2011 بارسلونا را ترک کرده است و به باشگاه های مختلفی قرض داده شده است که آخرین آنها آژاکس آمستردام بود . وضعیت آفلای نیز تعریف چندانی ندارد . این بازیکن مدت هاست مصدوم است و فصل گذشته تنها چند دقیقه در ترکیب قرار گرفت .