انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بروز برخي مشکلات در نکسوس 4 و نکسوس 5 گوگل پس از آپديت به اندروید 4.4.3 کیت کت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مشکلات زيادي از کاربران اسمارت فون ها و دستگاه هاي مختلف اندرويدي پس از آپديت به نسخه جديد کيت کت 4.4.3 در ارتباط با 3G ، مشکل باتري ، هشدارها و نوتيفيکيشن ها ، برنامه گوگل پلي استور و قسمت هاي ديگر به کرات گزارش شده است ، گويا تعدادي از اين مشکلات در نکسوس 7 و نکسوس 10 نيز مشاهده شده اند ، با ما همراه باشيد .

درحالی‌که گوشی‌های هوشمند زیادی هنوز منتظر دریافت به‌روز رسانی اندروید 4.4.2 هستند، برخی از تبلت‌ها و گوشی‌های مطرح بازار اندروید 4.4.3 را دریافت می‌کنند. این به‌روز رسانی برای برخی گوشی‌های سری نکسوس گوگل آغاز شده اما نکسوس 5 و نکسوس 4 گوگل، پس از دریافت به‌روز رسانی، شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند.

اندروید 4.4.3 را نمی‌توان یک به روز رسانی اصلی و مهم برای اندروید به حساب آورد و در این نسخه اندروید، بیشتر بر روی ازبین بردن باگ‌ها تمرکز شده است. باگ‌هایی مانند دشارژ سریع باتری درهنگام استفاده از دوربین و همچنین برخی بهبودهای پایداری و یا مرتبط با قسمت هشدار و قابلیت‌های ارتباطی.

این به‌روز رسانی همچنین تغییرات مثبتی را در ارسال و دریافت پیامک از طریق برنامه Hangouts و همچنین شماره‌گیر دستگاه خواهد داشت. اگرچه به‌روز رسانی یادشده برخی از مشکلات این دو گوشی هوشمند را برطرف کرده اما برخی کاربران نکسوس 5 گزارشاتی را از مشکل کند بودن دستگاه در هنگام شماره‌گیری منتشر کرده‌اند.

ریبوت‌های خود به خودی نیز که در نسخه 4.4.2 بر روی نکسوس 4 مشاهده می‌کردیم همچنان پابرجا هستند. مشکلات دیگری که به طور فراوان از سوی کاربران منتشر شده ایراد در ارتباط 3G، مشکل باتری، هشدارها، برنامه گوگل پلی استور و دیگر قسمت‌هاست. به نظر می‌رسد تعدادی از این مشکلات در نکسوس 7 و نکسوس 10 نیز مشاهده شده‌اند.

گوگل هنوز هیچ اظهارنظر رسمی در این زمینه منتشر نکرده اما با توجه به وسعت مشکل به نظر نمی‌رسد این اخبار به گوش این شرکت نرسیده باشد.

 اگر شما نیز پس از به‌روز رسانی گوشی هوشمند خود با مشکلاتی جدید مواجه شده‌اید، در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.