انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رابطه ی پورنوگرافی بامغز...(باجالبه)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پورنوگرافی
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


پرش به: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ناوبری ، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جستجو
پورنوگرافی یا هرزه نگاری تجسمی بی پرده از مسائل جنسی با هدف تحریک یا ارضای جنسی است که در قالب‌های مختلف از جمله کتاب، فیلم و مجله ارائه می‌شود.[sup]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[۱] [/sup]
در چند دهه اخیر، با گسترش فرهنگی که موضوعات جنسی را تابو نمی‌داند، صنعتی برحول تولید و مصرف محتوای پورنوگرافی ایجاد شده‌است. گسترش و بهبود رسانه‌های صوتی و تصویری و اینترنت نیز در شکوفایی این صنعت نقش مهمی داشته است. البته کشورهای مختلف قوانین متفاوتی برای سامان دادن به این صنعت دارند. آمارها نشان می‌دهند که ۵۰٪ کاربران اینترنت به طور مرتب پورن تماشا می‌کنند[sup]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[۲] [/sup].
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[/url] 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رابطه ی پورنوگرافی بامغز...(باجالبه) 1
فروش کتابهای کمیک پورن در ژاپن
ریشه لغت[دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویرایش ]
لغت پورنوگرافی ریشه یونانی دارد و از ترکیب دو واژهٔ پورن (به یونانی: πόρνη و به انگلیسی: pornē ) به معنای روسپی و واژهٔ گرافو (به یونانی: γράφω و به انگلیسی:graphō) به معنای نگارش بوجود آمده است و به معنی روسپی‌نگاری است.
اقتصاد[دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویرایش ]
بزرگی بازار پورنو بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود[sup]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[۲] [/sup]. گزارش مرکز تحقیقات فورستر در سال دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
۱۹۹۸ ، حجم درآمد سالیانه صنعت پورنوگرافی را از طریق اینترنت بین ۷۵۰ میلیون دلار تا ۱ میلیارد دلار تخمین زد.
صنعت پورنوگرافی به عنوان یکی از صنایع پیشتاز در استفاده از فناوری‌های جدید پخش ویدیو به حساب می‌آید. به علاوه برای این صنعت نقش تعیین کننده‌ای در جنگ بین فرمت‌های ویدیویی VHS و بتاماکس در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دهه ۱۹۸۰ و همچنین جنگ اخیر بین فرمت‌های دیجیتال دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اچ‌دی دی‌وی‌دی و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیسک بلو-ری قایل شده اند. این خود نشان دهندهٔ حجم و اهمیت این صنعت در تولید و پخش ویدیو است.
اما امروز، بر خلاف دهه ۸۰ و ۹۰ که برخی ستارگان پورنو حتی با ستارگان هالیود برابری می‌کردند، دیگر کمپانی‌های پورنوگرافی سود میلیاردی ندارند. پخش رایگان ویدیوهای پونوی خانگی، میزان فروش این صنعت را شدیدا تنزل داده است. بازیگران زن بابت هر صحنه که در فیلم‌های پورنو بازی می‌کنند حدود ۶۰۰ تا ۸۰۰ دلار دستمزد می‌گیرند در حالی که با تن فروشی می‌توانند تا دو برابر آن در آمد داشته باشند و بسیاری از این راه فقط برای تبلیغ خود استفاده می‌کنند. البته اجرای نمایش در برابر وب کم نیز راه دیگری برای ایجاد درآمد است که چون ارتباطی دو طرفه و زنده لازمه آن است، قابل کپی و توزیع در اینترنت نیست.
اما وضعیت مالی هنرپیشه‌های مرد به مراتب بدتر است. آنها برای هر صحنه تنها ۱۵۰ دلار دستمزد می‌گیرند و درآمد دیگری (مانند تن فروشی و شو در برابر وب کم) نیز برایشان ممکن نیست. این بازیگران همچنین از بیمه درمانی و بازنشستگی نیز محرومند.[sup]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[۳] [/sup]
مخالفت‌ها[دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویرایش ]
مخالفت با پورنوگرافی به طور کلی از دو منبع سرچشمه می‌گیرد: اعتقادات دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دینی و اعتقادات دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فمنیستی . که این مخالفتها بعضا شکل قانون در کشورهای مختلف می‌گیرند. یکی از موارد مطرح شده در این مخالفت‌ها امکان دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اعتیاد به پورنوگرافی می‌باشد.
مشکلات بازیگران[دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویرایش ]
بازیگران پورنو علاوه بر مشکلات مالی، با مشکلات عاطفی هم دست به گریبان اند. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تامی گان ، یکی از ستارگان پورنو، می‌گوید: «شاید برای میلیون‌ها نفر از طرفداران فیلم‌های پورنو٬ زندگی ستارگان این فیلم‌ها رویایی باشد. هفته‌ای ۵ یا ۶ بار با زنان زیبا همخوابه شوید و در ازایش پول هم بگیرید. اما اینکه آمیزش جنسی تحت فرمان کارگردان و زیر نور فیلمبرداری و دوربین های متعدد کار هر کسی نیست. حداقل کاری نیست که هر کسی بتواند با داشتن یک رابطه عاطفی٬ به راحتی و بدون شرمندگی انجام دهند.»
او که در چهار سال گذشته تنها و مجرد بوده معتقد است: «این طبیعی نیست از کسی که دوستش دارید خداحافظی کنید برای اینکه بروید سر کار و با کسی همخوابه شوید که دوستش ندارید.» او در مورد شرایط زن مورد علاقه خودش می‌گوید: «فداکار٬ مهربان و کسی که دلش بخواهد بچه‌دار شود. راستش، در صنعت پورونوگرافی نمی‌توانم چنین کسی را پیدا کنم.»[sup]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[۳] [/sup]
روابط جنسی امن[دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویرایش ]
آقای دِیلی، ۳۲ ساله در یک کنفرانس مطبوعاتی با انتقاد از کمپانی‌های تهیه کننده فیلمهای پورنو، گفت این شرکت‌ها نگران "روابط جنسی امن" در میان بازیگران فیلم‌های خود نیستند.کامرون بِی، ۲۹ ساله، که برای نخستین بار در برابر رسانه‌ها از ابتلای خود به ویروس آچ.آی.وی سخن می‌گفت، در حالی که اشک می‌ریخت، به خبرنگاران گفت: "من در این تجارت آموختم که اگر کاری را که از تو خواسته اند انجام ندهی، همیشه یکی جوان‌تر و جذاب‌تر از تو هست که انجامش دهد."[sup]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[۴] [/sup]
منع قانونی[دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویرایش ]
پورنوگرافی در بسیاری از کشورها[sup][دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نیازمند منبع
][/sup] از جمله ایران ممنوع است. همچنین دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پورنوگرافی کودکان به موجب دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پروتکل کنوانسیون حقوق کودک منع شده است و بسیاری از کشورها از جمله ایران به این پروتکل پیوسته اند.[sup]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[۵] [/sup] [sup]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[۶] [/sup]
مضرات پورنوگرافی[دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویرایش ]
پژوهشگران گروه روان‌شناسی عمومی دانشگاه دویسبورگ-اسن در آلمان بر این باورند که رابطه جنسی فیزیکی بین دو فرد در بدن و ذهن انسان‌ها‌‌ همان اثر رابطه جنسی را در انواع غیر فیزیکی آن (خودارضایی یا سکس مجازی) ندارد. این پژوهش که بر اثرات دیدن پورن بر انسان‌ها تمرکز دارد، نشان می‌دهد که دیدن پورن اثرات مضری بر عملکرد یادگیری و حافظه شرکت کنندگان در این پژوهش داشته است.همچنین هیلتون و واتس، دانشمندان علوم اعصاب از دانشگاه تگزاس، استدلال می‌کنند که مشاهده بیش از حد پورن، مانند دیگر اعتیاد‌ها، می‌تواند در ساختار مغز و شبکه ارتباطی عصب‌ها تغییرات آناتومیک و پتالوژیک ایجاد کند.[sup]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[۷] [/sup]
پژوهش و مشاهده تصویر MRI مغز مردانی که در هفته بیش از ۴ ساعت پورنو می‌دیدند نشان می‌دهد که قسمت مربوط به انگیزه و پاداش مغز آن‌ها کوچکتر از دیگران است. نتیجه این تحقیق نشان می‌دهد که دیدن پورنو سیستم پاداش مغز را تنبل می‌کند. همین‌طور این تحقیق نشان‌گر این باشد که چنین افرادی به علت کوچک بودن بخش انگیزش مغزشان، نیاز به انگیزش بیشتری برای لذت بردن دارند. این تحقیقات همچنین نشان می‌دهد که میزان لذت افرادی که پورن تماشا می‌کنند پاسخ طبیعی نسبت به محرک جنسی ندارند یا در آن‌ها کاهش یافته‌است[sup]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[۲] [/sup].
در یک تحقیق دیده شده که میمون‌های نری که در حال مشاهده آلت تناسلی میمون‌های ماده بوده‌اند از خوردن غذا سر باز می‌زده‌اند[sup][url=http://fa.wikipedia.org/wiki/پورنوگرافی#cite_note-.D8.AD.D8.AC.D9.85_.D9.85.D8.BA.D8.B2-2] [/sup]

اگه دوس داشتی نظر بده ولی سپاسو بده چون با مرامیHeart

اگه دوس داشتی نظر بده ولی سپاسو بده چون با مرامیHeart
مفید بودWink