انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تيم کوک رسما تاييد کرد : اپل در حال طراحي ساعت هوشمند iWatch است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
امروز مدير عامل اپل ، تيم کوک در گفتگويي با نيويورک تاميز ، رسما ساعت هوشمند اپل را تاييد نمود.وي در اين مصاحبه گفت که شخصا بر روي اين پروژه کار نمي کند و اين مسئوليت را به يکي از مديران قابل اعتماد او در اپل ( احتمالا جاني آيو ) محول کرده است.

تيم کوک در اين گفتگو تاييد کرد که اپل مدتي است که در حال طراحي اولين گجت پوشيدني خود ( ساعت هوشمند iWatch )  است اما از زمان معرفي رمس و عرضه آن مطلبي به زبان نياورد.اما به گفته برخي منابع ، اپل ساعت هوشمند iWatch را احتمالا در سه ماهه چهارم 2014 معرفي خواهد نمود.
تيم کوک رسما تاييد کرد : اپل در حال طراحي ساعت هوشمند iWatch است 1
در مقاله نیویورک تایمز نوشته شده که سرمایه گذاران اپل معتقدند که حرکت و رشد اپل، آهسته شده است. اپل در سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۳ به صورت میانگین رشد ۴۰ درصدی درآمد را تجربه می‌کرد. اما در سال ۲۰۱۳ رشد درآمد اپل به ۹ درصد رسید. طی سال‌های اخیر اندروید رشد قابل ملاحظه‌ای را داشته و حتی اپل بازار تبلت‌ها که بطور کامل زیر سلطه آیپد بود را رفته رفته از دست می‌دهد.

با این حال ممکن است امسال با عرضه یک محصول انقلابی دیگر به نام iWatch باز هم معادلات بازار به هم بخورد و اپل بتواند تجربه جدید مشابه آیپد در سال ۲۰۱۰ را این بار از بازار ابزارهای پوشیدنی تکرار کند.

البته این‌ها به این معنی نیستند که وضعیت اپل بد است، هرچند تیم کوک نتوانسته همچون دوران افسانه‌ای استیو جابز، درآمد و سود اپل را سال به سال بیشتر کند، اما با این حال اپل همچنان بسیار خوب عمل می‌کند و آیفون‌ها و آیپدهای این کمپانی فروش فوق‌العاده‌ای دارند. انتظار می‌رود ساعت هوشمند iWatch نیز امسال حداقل ۱۰ میلیون دستگاه فروش داشته باشد. اما باید منتظر ماند و دید اپل چه امکانات اختصاصی و منحصر به فردی را برای ساعت هوشمند خود در نظر خواهد گرفت. باید منتظر ماند و دید این ساعت چطور قادر به رقابت با ساعت‌های هوشمند مجهز به Android Wear یا ساعت‌های هوشمند تایزنی سامسونگ خواهد بود.
انتقال یافت ب اخبار مبایل
به به عجب چیزیه