انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آيا نسخه جديد دو اسمات فون گلکسي اس 5 و ال جي G3 با پردازنده اسنپدراگون 805 در راه اس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
جنگ Samsung و LG به سرعت به یک رقابت شدید بین دو تولید کننده اصلی در جهان اندروید تبدیل می شود. این امر از دو پرچمدار جدید این شرکت ها یعنی گلکسی S5 و G3 ال جی کاملاً مشهود است؛ محصولاتی که نوید آینده ای متنوع و جذاب را به کاربران گوشی های هوشمند می دهند.

بعد از ظهور هر دوی این نمونه های برجسته و شاخص، باید منتظر نسخه های به روز رسانی شده این گوشی ها باشیم.
یک خبرگزاری کره ای اعلام کرد که نسخه آپدیت شده گلکسی S5 و LG G3 به موقع برای شرکت در رقابت شبکه های 225 مگابایت در ثانیه LTE توسط اپراتورهای اصلی عرضه خواهند شد. از جمله مدل های مورد بحث، Galaxy S5 Prime/Galaxy F و نسخه به روز رسانی شده G3 است که ماه هاست درباره آن اطلاع رسانی می شود.
گفته می شود که S5 جدید با صفحه نمایش 5.3 اینچی و رزولوشن مشابه G3، و همچنین پردازنده Snapdragon 805 در واقع پاسخ مستقیم به ویژگی Quad HD در گوشی G3 است.
مسئله این است که Snapdragon 801 که در حال حاضر در این دو گوشی هوشمند شاخص وجود دارد، دارای یک مودم LTE با حداکثر سرعت 150 مگابایت در ثانیه LTE است. از سوی دیگر Snapdragon 805 علاوه بر سرعت و قابلیت های بیشتر، از مودم Cat 6 LTE پشتیبانی کرده و تا 300 مگابیت در ثانیه سرعت دارد. بنابراین به روز رسانی S5 و G3 نیازمند بهره برداری کامل و همه جانبه از سرعت های جدید شبکه در کره جنوبی است.
در حال حاضر هنوز مشخص نیست که آیا این دو مدل برجسته می توانند از دستاوردهای شبکه های فوق العاده سریع LTE استفاده کنند یا خیر. اما تجربه نشان داده است که این کار عملی است.
در اظهارنظر رسمی شرکت LG آمده است: «جزئیات مدل جدید اعم از زمان راه اندازی و قیمت ها هنوز مشخص نشده است و این شرکت در حال حاضر فقط بر G3 موجود تمرکز کرده است.»