انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کی روش:این امتیاز عادلانه بود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کی روش:این امتیاز عادلانه بود 1


کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی تیمش برابر نیجریه گفت: خیلی از نتیجه به دست آمده خوشحال هستم. لازم است کمی واقع‌گرایانه به این مساله نگاه کنیم. بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و خیلی خوب کار کردیم. برای توپ و فضا برنامه داشتیم و به خوبی جنگیدیم. تنها یک چیز در ذهن ما بود و به آن رسیدیم. به خاطر این عملکرد و این بازی باید بازیکنانم را تحسین کنم. آنها شایسته این تحسین هستند و معتقدم زحمت زیادی کشیدند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ضمن ابراز امیدواری از ادامه رقابت‌ها عنوان کرد: خوشحالیم که تیم را در جام جهانی نگه داشتیم. حالا نوبت آرژانتین است و همانطور که گفتم خوشبختانه تیم در جام حضور دارد و می‌توانیم به برنامه‌هایمان ادامه دهیم.
کی‌روش در نشست خبری گفت: من خیلی خسته‌ام. در بازی هم خیلی دویدم! همان طور که دیروز گفتم می‌دانستم که بازی سختی پیش رو داریم. اما من گفتم که می‌خواهیم شروع خوبی داشته باشیم. تیم ما با تمرکز و روحیه خوبی بازی کرد. توانستیم نیجریه را مهار کنیم.
وی ادامه داد: بازیکنان نیجریه با خودشان فکر می‌کردند که راه‌حل چیست و آن موقع زمانی بود که باید حمله می‌کردیم. آنها به خودشان می‌گفتند که بازی سختی است. مهم‌ترین مساله این بود که ایران دفاع خوبی کرد و بازی منطقی ارائه داد. من می‌خواهم بازیکنان خودم را تحسین کنم. آنها در ذهنشان این بود که به گل برسیم. هیچ یک از دو تیم شایسته برد نبودند. این امتیاز عادلانه بود.
کی‌روش در پاسخ به این سوال که استراتژی ایران در دو بازی آینده گفت: من خوشحال خواهم شد که جواب این سوال را در نشست خبری بعدی بدهم. این قدر خسته هستم که فعلا اجازه بدهید از یک امتیاز لذت ببریم. باید بازیکنان دو تیم را تحسین کنم. وقتی بازیکنان با تعهد و علاقه بازی می‌کنند، گاهی اوقات تنش‌هایی به وجود می‌آید و این امری طبیعی بود که رخ داد. شما می‌خواستید 4،5 گل در بازی ببینید، اما من می خواستم تیمم امتیاز بگیرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که چرا بر خلاف ایرانی‌ها نیجریه‌ای ها ناراحت بودند، عنوان کرد: این یک بازی فوتبال است. دیروز گفتم که ما از قاره‌ای آمدیم که امکاناتی که بقیه دارند را نداریم. ما ستاره‌های دنیا را نداریم. ما به خاطر تعهد و ذهنیت بازیکنان جشن می‌گیریم. آنها شایسته جشن و خوشحالی هستند. ما به دلیل محدودیت‌های اقتصادی نتوانتستیم بازی‌های دوستانه زیادی داشته باشیم.
کی‌روش در باره استفاده از حقیقی و عملکرد قابل قبول او گفت: در شش ماه گذاشته مشکلاتی داشتیم و ما شرایط همه را بررسی کردیم. سبک و استیل او بهتر از بقیه بود. خوشحالم که خوب کار کرد. او از دسته دوم آمده و تنها دو سه بازی ملی داشته است.
وی در پاسخ به این سؤال که چرا اینقدر خوشحال است گفت: چرا خوشحال نباشم؟ من بازیکنی ندارم که در چلسی، آرسنال و لیورپول بازی کند و ما با شرایط خاص به جام جهانی آمدیم. از این شرایط خوشحالم چون شرایط ما با 31 تیم دیگر یکی نیست.