انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: عرضه‌ی تلفن‌هوشمند اندرویدی چینی به‌همراه نرم‌افزار مخرب
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
عرضه‌ی تلفن‌هوشمند اندرویدی چینی به‌همراه نرم‌افزار مخرب 1 Star N9500










اغلب تلفن‌های‌هوشمند اندرویدی تولید شده توسط چینی‌ها به‌همراه ویژگی‌ها و مشخصات خاصی روانه‌ی بازار می‌شوند. اما یکی از آخرین نمونه‌های تولید شده از همان ابتدای کار میزبان یک نرم‌افزار مخرب است.
یکی از نمونه‌های تولید شده در کشور چین که با نام Star N9500 روانه‌ی بازار شده است، با یک تروجان همراه است که در قالب فروشگاهی همانند فروشگاه گوگل‌پلی به فعالیت می‌پردازد. این تروجان Uupay.D نام دارد که اطلاعات شخصی کاربران را جمع‌آوری کرده و همچنین با استفاده از میکروفون گوشی نیز مکالمات صوتی برقرار شده و همچنین هرآنچه که این میکروفون قادر به شنیدن آن است را جمع‌آوری می‌کند. همچنین پیام‌های متنی نیز در اختیار سرویس‌های اختصاصی قرار خواهد گرفت.
کمپانی تولیدکننده این تلفن‌هوشمند را با قیمتی برابر 217 دلار به بازار عرضه می‌کند، اما این قیمت تحت تاثیر ویژگی جالب توجه این محصول قرار گرفته است. براساس گفته‌های یکی از کارشناسان کسپراسکی، این تلفن‌هوشمند توسط یک کمپانی تولید شده است که گویا درصدد پیاده‌سازی گسترده‌ی برنامه‌های جاسوسی است.
پیش از این هیچ‌گاه شاهد چنین مشکلی در یک تلفن‌هوشمند نبوده‌ایم. درصورتی که محصول منتخب خود را از میان تولیدات کمپانی‌های معتبر انتخاب کنید، تنها نگرانی شما از طرف اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های مخربی است که پس از خرید شما را تهدید می‌کند. اما این نمونه از همان ابتدای کار شما را هدف قرار داده است. براساس گزارش‌های پیشین منتشر شده، اندروید در سال گذشته‌ی میلادی هدف 97 درصد از حملات اندرویدی قرار گرفته است.
خیلی بده من تجربشو داشتم ولی نجات یافتم...!!!!!!