انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تکنولوژی چندپرتویی LED ها در نسل جدید خودروهای کلاس CLS
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شرکت مرسدس بنز در کلاس جدید CLS های خود از تکنولوژی نوینی به نام MULTIBEAM LED در چراغ‌های جلو استفاده خواهد کرد. مجموعه ماژول‌های LED رزولوشن بالای این سیستم شامل 24 لامپ LED جدا و کاملا قابل کنترل است که قادر است به صورت اتوماتیک و بدون ایجاد مزاحمت نوری برای دیگر رانندگان، خیابان را روشن کند. این سیستم قابل کنترل به ادعای مرسدس بی نظیر است و از دقت فوق العاده بالایی برخوردار می‎باشد.

تکنولوژی چندپرتویی LED ها در نسل جدید خودروهای کلاس CLS 1

این تنظیمات توسط دوربینی تعبیه شده در شیشه جلو انجام می‌شود. این سیستم به شکل مداوم و با سرعت بالایی آنالیز وضعیت خیابان را بر عهده دارد و سپس با چهار نوع واحد کنترل، الگوی پرتاب نور این LED ها را به شکلی کاملا اتوماتیک پیشنهاد می‌دهد. LED ها همچنین در جلوی ماشین و کنار مرکز اصلی لامپ‌های جلو به شکل انحناداری نیز حضور دارند تا در دور زدن‌ها و پیچ‌ها مسیر روشن تری را برای راننده تأمین کند که در نوع خود استثنایی به نظر می‌رسد.

تکنولوژی چندپرتویی LED ها در نسل جدید خودروهای کلاس CLS 1

تکنولوژی چندپرتویی LED ها در نسل جدید خودروهای کلاس CLS 1

LED ها به شکل همه گیری در حال افزایش نفوذ خود در دنیای اتومبیل هستند. مدتی قبل نیز خبر از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تولید نسل جدیدی از چراغ‌های عقب خودرو توسط BMW منتشر شد که از همین چراغ‌ها برای تولید آن بهره گرفته بود.