انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: سامسونگ در پي تصاحب کمپاني سازنده Siri اپل !
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سه روز پيش بود که دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
يک ويديو  از اسمارت فون وان پلاس وان منتشر شد که ميزان مقاومت اين گوشي را در برابر نفوذ آب نشان مي داد.اکنون کمپاني وان پلاس رسما ضد آب بودن اين گوشي را رد کرده و اذعان داشته که عواقب در معرض مايعات قرار دادن اين گوشي به عهده مشتري مي باشد.

شرکت ارتباطات Nuance در حال مذاکره با شمار عظیمی از متقاضیانی می باشد که قصد خرید امتیاز سیری را دارند. شرکت سامسونگ الکترونیک در صدر لیست این متقاضیان قرار دارد. همچنین روزنامه وال استریت تعدادی از شرکت های خصوصی را در میان خریداران احتمالی نام برده اما در هیچ جا نامی از اپل به میان نیامده است.
مذاکرات برای خرید کمپانی مستقر در برلینگتون اوایل سال آغاز شد. این کمپانی به قیمت 5.5 میلیارد دلار قیمت گذاری شده است، اما مذاکرات چندین متقاضی برای بدست آوردن این شرکت، قیمت سهام آن را بالا برده است.
کمپانی نانس، علاوه بر پشتیبانی از سیری، مشخصه تشخیص صدا در اسمارت فون ها، تلویزیون و تبلت های سامسونگ را نیز ساپورت می کند و کمپانی نینتندو، پاناسونیک و AG نیز در میان دیگر مشتریان آن دیده می شود.
با کسب  میلیاردی دلار در سال گذشته، بزرگترین عایدی شرکت بدست آمده بود. چرا که به احتمال زیاد اپل از این بخش در ساخت iWatch و Health kit استفاده کرده بود. اما هنوز اپل برای خرید شرکت تمایلی نشان نداده است.
اين شرکت در سال گذشته درامدي 1.86 ميليارد دلاري را تجربه کرده که به عقيده برخي کارشناسان ، اين درامد به خاطر استفاده اپل از سيري در محصولات جديد خود نظير iWatch و Health kit مي باشد.حال بايد منتظر ماند و ديد که آيا اپل هم تمايل خود را به خريد اين شرکت نشان مي دهد و يا به سامسونگ اجازه تصاحب آن را مي دهد !