انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کمپاني Micromax دو اسمارت فون Canvas Win W092 و W121 را با سيستم عامل ويندوزفون معرفي
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
Micromax از جدیدترین شرکت هایی است که به لیست همکاری با مایکروسافت اضافه شده است. از زمانی که سیستم عامل ویندوز فون برای دستگاه های کم تر از 9 اینچ رایگان شده، برای بیشتر شرکت ها بسیار جذاب شده و طرفدار زیادی پیدا کرده است.
بعد از آن که ما شاهد Blu، Prestigio و Tezz با سیستم عامل ویندوز فون بودیم، حال شرکت Micromax نیز این روش را اتخاذ کرده است. این شرکت در سراسر هند با اسمارت فون های اندرویدی ارزان قیمت محبوب است که البته این محبوبیت به زودی به روسیه نیز خواهد رسید. این شرکت به تازگی دو اسمارت فون ویندوز فونی معرفی کرده که به آنها می پردازیم.

مشخصات Micromax Canvas Win W092 شامل صفحه نمایش 4 اینچی WVGA IPS، چیپ ست Snapdragon 200 با پردازنده چهار هسته ای 1.2 گیگاهرتزی، یک گیگابایت RAM، دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین VGA در جلو، حافظه ذخیره سازی 5 گیگابایتی با قابلیت ارتقاء و پشتیبانی از دو سیم کارت می باشد. این اسمارت فون در ماه جولای با قیمت 80 دلاری عرضه خواهد شد و می توان از آن به عنوان ارزان ترین اسمارت فون ویندوز فونی تا کنون نام برد.

Micromax Canvas Win 121 از چیپ ست Snapdragon 200، صفحه نمایش 5 اینچی IPS 720p، دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و جلویی 2 مگاپیکسلی و حافظه ذخیره سازی قابل ارتقاء 8 گیگابایتی بهره مند خواهد بود. این اسمارت فون نیز در ماه جولای و با قیمت 115 دلار عرضه خواهد شد.

این شرکت در نظر دارد تا اسمارت فون های ویندوز فونی بیشتری را نیز عرضه کند.
با تشکر از سایت گجت نیوز