انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نسخه ميني اسمارت فون LG G3 احتمالا به صفحه نمايش 4.5 اينچي عرضه خواهد شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
در حالی که شرکت ال جی هنوز وجود مدل G3 مینی را تایید نکرده است، شایعاتی به گوش رسیده است که نسخه های متفاوتی از این مدل عرضه خواهد شد. از جمله آنها مدل D725 است که به نظر می رسد توسط شرکت AT&T در آمریکا عرضه شود. و اکنون ما جزئیات تازه ای از نسخه دیگری ازLG G3  مینی به نام D722 در دست داریم.
نام مدل D722 در پایگاه یک شرکت واردات و صادرات هندی به اسم Zauba آورده شده است که به نظر می رسد دستگاهی با نمایشگر 4.5 اینچی است که نسبت به مدل 4.7 اینچی LG G2 مینی اندکی کوچیکتر می باشد. طبق گزارشات رسیده کیفیت صفحه نمایشگر این مدل باید از نوع 720p باشد و دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو، 8 گیگابایت حافظه داخلی و یک باطری 2100 mAh خواهد بود که به احتمال زیاد پردازنده 1.2 گیگاهرتزی کوالکام اسنپ دراگون 400 به آن قدرت خواهد بخشید. استفاده از سیستم عامل اندروید کیت کت و قابلیت اتصال LTE از دیگر مواردی است که از این گوشی انتظار داریم.

مدل قدیمی G2 مینی که سال گذشته عرضه شد یک کپی در اندازه کوچک از LG G2 بود پس دور از ذهن نیست اگر G3 مینی هم ظاهری کاملا شبیه به LG G3 داشته باشد. هنوز حرفی از زمان عرضه گوشی LG G3  مینی به میان نیامده است ولی فکر می کنیم که این مورد در آینده نزدیک به وقوع بپیوندد.
با تشکر از سایت گجت نیوز