انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اسمارت فون سامسونگ Galaxy S5 LTE-A عرضه جهاني نخواهد شد !
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
روز گذشته سامسونگ مدل ارتقاء يافته پرچم دار خود را با نام Galaxy S5 LTE-A برای عرضه در کره جنوبي معرفي نمود.نمايشگر  سوپر آمولد ۵.۰۸ اینچی QHD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و پردازنده اسنپدراگون 805 با فرکانس 2.5 گيگاهرتز از مهمترين بهينه سازي هاي سخت افزاري انجام شده بر روي اين گوشي نسبت به مدل اصلي است.

با وجود اینکه از طرف سامسونگ اعلام شده که مدل S5 LTE-A در اواخر ماه ژوئن در کشور کره جنوبی وارد بازار خواهد شد ولی یکی از سخنگویان سامسونگ در پاسخ به سوال زمان احتمالی عرضه این مدل در سایر کشورها اینطور گفت که در حال حاظر سامسونگ برنامه خاصی برای عرضه این دستگاه در بازار جهانی ندارد.
گوشی Galaxy S5 LTE-A درست همانند جد خود ضد آب و ضد غبار خواهد بود و از پردازنده قدرتمندتری نسبت به S5 بهره خواهد برد که مدل 4 هسته ای اسنپ دارگون 805 است. همچنین صفحه نمایش QHD این گوشی تراکم پیکسل 576 ppi را با خود به ارمغان می آورد از تراکم پیکسل نمایشگر 5.5 اینچی LG G3 بالاتر است.
اگر چه سامسونگ گفته است که برنامه ای برای عرضه مدل Galaxy S5 LTE-A در بازارهای جهانی ندارد ولی ممکن است تا پایان امسال از یک گوشی دیگر با نمایشگر Quad HD که فعلا از آن با نام Galaxy F یاد می شود پرده برداری کند که مطمئنا این عرضه جهانی خواهد داشت.