انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بیوگرافی گروه sistar
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سیستار یک گروه 4 نفره دختر اهل کره جنوبی هست که درسال 2010 و در کمپانی Starship entertainment کار خودشونو شروع کردن. لیدر گروه هیورین و بقیه اعضا داسوم ,بورا و سویا هستن. این گروه در سال 2010 روز 3 ژوئن اولین سینگل البوم خودشونو با اسم Push Push بیرون دادن و همون روز هم به استیج رفتن و Push Push و Here We Come رو اجرا کردن….

2010 : Pro-Debut, Push Push , Shady Girl , How Dare You

سیستار فعالیت خودشون رو در اوایل 2010 قبل از این که البومشونو بیرون بدن شروع کرده بودن.

تیزر موزیک ویدیو ی Push Pushروز 1 ژوئن منتشر شد و کمپانی استار شیپ در روز 3 ژوئن موزیک ویدیو کامل این اهنگ رو منتشر کرد.سیستار این اهنگ رو روز بعد در موزیک بانک اجرا کردن . این اهنگ نسبت به این که اولین اهنگ این گروه بود موفقیت خوبی داشت .

سیستار بالاخره دومین سینگل خودشونو در 25 اگوست با اسم Shady Girl بیرون دادن و تیزر این موزیک ویدیو یه روز قبل منتشر شده بود. این موزیک ویدیو با همکاری Kim Heechulاز سوپر جونیور بود و تونست در نمودار های موسیقی رتبه های تک رقمی مثل 8 و 9بیاره.

sistar bora

توجه مردم به گروه وقتی بیشتر شد که بورا در اجرای این اهنگ در Let’s Start Sharing Concert در 28 اگوست دچار یه حادثه شد و به زمین افتاد.بقیه اعضای گروه هم خوندن رو متوقف کردن و لی چند دقیه بعد اعضای گروه به همراه بورا روی صحنه اومدن و برنامه رو تموم کردن. استارشیپ اعلام کرد که بورا انگشت شصتشو شکونده و تا سه هفته ی اینده باید استراحت کنه!این ویدیو در اینترنت و شبکه های مختلف بین المللی پخش شد مثلا در G4′s online show‘Attack of the Show‘ و کانال RTLکه یه شبکه تلویزیونی المانی هست پخش شد و این باعث شد که سیستار شهرت بین المللی پیدا کنند و در کشور های مختلف اسیا اجرا داشته باشن.برای مثال سیستار در جشنواره ی موسیقی ژاپن به اسم Hallyu به عنوان تنها گروه دختری که از کره جنوبی بود شرکت داشتن.

در 14 اکتبر سیستار در برنامه ی T33n Superstarاز تایلند حضور داشتن.

watermarked-251110_sistar_01

سومین سینگل سیستار How Dare Youبود که تیزر این موزیک ویدیو در 23 نوامبر متشر شد و برنامه ریزی شده بود که موزیک ویدو روز بعد منتشر بشه ولی درگیری مرزی بین کره جنوبی و کره شمالی در جزیره ی Yeonpyeongباعث شد که انتشار این موزیک ویدیو به یک هفته بعد تغییر پیدا کنه ولی بالاخره این موزیک ویدیو در 2 دسامبر متشر شد . موزیک ویدیوی How Dare Youبرای سیستار یه موفقیت بزرگ بود و در نمودار های موسیقی تونست رتبه اول رو کسب کنه!! همچنین در سایت های مختلف موسیسقی مثل MelOn, Mnet, Soribada, Bugs, Monkey3, و Daum Music makingرتبه اول رو مال خودش کرده بود.

گروه در 9 دسامبر در Golden Disk Awardsحضور داشتن و جایزه گرفتن !!!!همچنین در 17 دسامبر در اجرای موزیک بانک برنده شدن و اولین جایزه خودشون رو از موزیک بانک گرفتن.

2011: So Cool& Sistar19 “Ma Boy”

در 27 اوریل اعلام شد که سیستار به اجرا های How Dare Youپایان میدن و قراره که هیورین و بورا یه گروه به اسم Sistar19تشکیل بدن . تیزر موزیک ویدیو Ma Boyاز سیستار19 در 29 اوریل 2011 منتشر شد و موزیک ویدیو کامل در 2 می منتشر شد و سیستار19 در 5 می در M! Countdown اجرا داشتن.

2011_sistar_socool_concept_00

در 31 ژولای اعلام شد که سیستار قراره اولین البوم خودشونو به اسم So Cool در 9 اگوست منتشر کنن و همچنین گفته شد که سویا طی ساختن این موزیک ویدیو 8 کیلو گرم وزن از دست داده!!!!این نشون میداد که کار برای این موزیک ویدیو چقدر سخت بود!

استار شیپ اعلام کرد: فن ها با دیدن این موزیک ویدیو میتونن یه نگاه جذاب تر از سیستار ببینن.

سیستار برای البوم So Coolدر بیلبورد جزو 100 موزیک ویدوی برتر Kpopبود .سیستار در 11 سپتامبر در Inkigayoبرنده شد.

rise of popularity , Loving U & Alone :2012

در مارس سویا توییتی در مورد بازگشت احتمالی سیستار حدود 8 ماه بعد از So Cool توی توییتر رسمی سیستار گذاشت.

استارشیپ هم اعلام کرد که این کار دخترا با بقیه متفاوته!

2012_sistar_alone

سیستار در 12 اوریل 2012 با یه مینی البوم که شامل 6تراک بود به نام Alone برگشتن.اهنگ اصلی این البوم به همون نام بود که جوایز زیادی کسب کرد.

سیستار در برنامه های مختلف مثل موزیک بانک این اهنگ رو به همراه اهنگ Lead me و این اهنگ در بیشتر اجرا ها رتبه ی اول رو کسب کرد.

بعد از تموم شدن اجرا های این اهنگ توی تابستون سیستار با یه مینی البوم ویژه تابستون به نام Loving Uبرگشتن درحالی که Alone هنوز توی چارت های موسیقی بود.

در 21 ژوئن استار شیپ عکس تیزر هیورین رو برای Loving Uبیرون داد و تاریخ کام بک رو 28 ژوئن اعلام کرد . این موزیک ویدیو مدت کوتاهی پس از انتشار تونست موفقیت های زیادی رو بدست بیاره.

2013 : Continuous success , return of Sistar19 sub-unit

در دسامبر 2012 هیورین در مراسم A Walk with the Starsاشاره کرد که دارن برای بازگشت اماده میشن. در 24 دسامبر خبری منتشر شد که سیستار19 در حال اماده شدن برای بازگشت در اوایل سال اینده در ژانویه هستن.

در 23 ژانویه تیزر های موزیک ویدیو جدید سیستار 19منتشر شد و و معلوم شد که سیستار19 قراره یه سینگل جدید بدن.

استارشیپ اعلام کرد: هیورین و بورا دارن اماده میشن تا بهترین خودشون به به فن ها نه تنها در موسیقی بلکه در همه ی زمینه ها نشون بدن.

SISTAR19_GNAaL (24)

در 30 ژانویه سیستار19 سینگل البوم خودشون رو به همراه یه موزیک ویدیو از اهنگ اصلی این البوم به نام Gone Not Around Any Longer منتشر کردن.این اهنگ درهمه ی چارت های موسیقی رتبه اول رو مال خودش کرد .

در 21 فوریه هیورین اعلام کرد که بعد از این که کار های Gone Not Around Any Longer تموم بشه سیستار برای دومین استودیو البوم خودشون اماده میشن.

3 ژوئن 2013 استار شیپ دو تیزر از بورا و داسوم رو در توییتر و فیس..بوک رسمی سیستار قرار داد و در 4 ژوئن تیزر های همه ی اعضا برای دومین البوم سیستار “Give It To Me” منتشر شد و مشخص شد که در این موزیک ویدیو سیستار استایل Moulin Rouge ( کاباره ای ) دارن . در 6 ژوئن هم ویدیو ای از تیزر این موزیک ویدیو منتشر شد. و بالاخره در 11 ژوئن البوم کامل به همراه موزیک ویدیو اهنگ اصلی البوم منتشر شد.

اهنگ های البوم بلافاصله پس از انتشار البوم 3 تا 5 رتبه اول رو در 10 چارت مختلف به خودشون اختصاص داده بودن.

در 30 مارس 2012اولین فن میتینگ و کنسرت سیستار در Phnom Penh Cambodiaبرگزار شد.

همچنین سیستار دومین گروه زن مشهور بعد از After Schoolاست که بیشترین تعداد فن ها رو در کنسرت خودشون داشتن.

در سال 2012 لیست گروه هایی که بیشترین CF یا تبلیغات برای برند ها رو داشتن معرفی شدن و سیستار سومین گروه بود که اعضاش برای 14 برند مختلف مدل بودن.اینجا اسم برند هایی هست که سیستار مدل اونا ست :

PUMA
Sola-C
Dizzle
Plastic Island
Clride. N
Hyundai‘s ‘Veloster Turbo‘
Pelicana
Holika Holika
Mirror War
Korando C
Cheoum Cheorum
Let’s Be Cafe
Snickers
ISENBERG
Ottogi

سیستار به خاطر استایل عروسکی و جذابشون محبوبیت زیادی کسب کردن و مقدار زیادی از این محبوبیت رو باید مدیون وکال های قویه هیورین باشن

FANCLUB:

SISTAR1_استارشیپ,کمپانی سیستار,ی رای گیری برگذار کرد که این اسم برای فن کلاب رسمی گروه بیشترین رای رو آورد

سال شروع به کار/کمپانی
۲۰۱۰ /Starship ent

بیوگرافی اعضا :
نام اصلی: Ki Hyo Jung

نام فرعی: Hyorin

تاریخ تولد: 11 ژانویه 1991

قد: 163

موقعیت در گروه: رپر – خواننده

موارد دیگر:

از جمله کارهایی که انجام میده خوانندگی – رپ – بازیگری و

رقص هستش و همچنین او لیدر گروه می باشد,او در اینچئون به دنیا آمده است.


نام اصلی: Yoon Bora

نام فرعی: Bora

تاریخ تولد: 30 ژانویه 1990

موقعیت در گروه: خواننده و رپر

موارد دیگر:

او در سئول به دنیا آمده است,در حال حاظر در دانشگاه میونگ جی در رشته

موسیقی درس می خواند.

نام اصلی: Kang Ji Hyun

نام فرعی: Soyo

تاریخ تولد: 12 فوریه 1992

قد: 170

موقعیت در گروه: خواننده

موارد دیگر:

او در جزیره ی ججو زندگی میکرده قبل از اینکه وارد گروه بشه توی

کمپانی Cube Entertainment کارآموز بوده و در حقیقت قرار بوده که

عضوی از گروه 4Minute باشه ولی او رفتن به این گروه بخاطر دلایلی و نپذیرفت و

قرار بود که جایگاه فعلی Sohyun گروه 4Minute داشته باشه.

نام اصلی: Kim Dasom

نام فرعی: Dasom

تاریخ تولد: 6 می 1993

گروه خونی: A

موقعیت در گروه: خواننده

موارد دیگر:

کوچکترین عضو گروه است,او در مدرسه ی هنر آنیانگ درس می خواند.


Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
مرسی ولی عکس هم میزاشتی بهتر بود
خب لااقل یه عکس میزاشتی.......!!!!!
ولی مرسی......!!!!
ای ماه عسل شروع شدBig GrinBig Grin
می خواستم بزارم ولی لب تابم خرابه برای همین با گوشیم بادستم مینویسگ و عکس هم نمی تونم بزارم باگوشیم
خیلی معذرت می خوام Undecided