انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آیا اچ‌تی‌سی توانسته است اولین و بهترین تولید کننده گوشی‌های اندرویدی باشد؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شرکت اچ‌تی‌سی یکی از تولید کننده‌های قدرتمند عرصه اسمارت فون‌هاست که تاکنون گوشی‌های زیادی را با قابلیت‌های گوناگون روانه بازار کرده است. اسمارت فون‌هایی که توجه زیادی را این اواخر به خود جلب کردند و تبدیل به یکی از مبارزان صحنه رقابت اسمارت فون‌های پرچم‌دار شدند. اچ‌تی‌سی one و سپس one M8 هر دو اسمارت فونی از دیار قدرت برای رقابت بودند. رقابتی که به دلیل شرکت‌های تولید کننده که هر کدام محصول خود را بهترین می‌دانند، تاکنون پیروز رسمی نداشته است.
امروز کمپانی اچ‌تی‌سی در صفحه فیس‌بوک خود تصویری را منتشر کرده است که همراه تیتر پر نفوذ آن، هر کاربری را به خود جلب می‌کند. تصویری که تیتر آن به این صورت است: ما اولین اسمارت فون اندرویدی را در جهان ساختیم و اکنون بهترین را تولید کرده‌ایم.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آیا اچ‌تی‌سی توانسته است اولین و بهترین تولید کننده گوشی‌های اندرویدی باشد؟ 1
در این تصویر دو گوشی وجود دارد که یکی اولین گوشی اندرویدی جهان با نام اچ‌تی‌سی G1 و دیگری آخرین گوشی اندرویدی شرکت با نام وان M8 است.
در قسمت اول جمله که هیچ شکی وجود ندارد و به طور قطع اولین تولید کننده گوشی اندرویدی اچ‌‌تی‌سی بوده است، اما بخش دوم جمله شک برانگیز است. شکی که خیلی از طرفدار‌ها را به جان هم دیگر می‌اندازد. اچ‌تی‌‌سی وان M8 یکی از قدرتمند ترین‌های بازار امروز است اما آیا طبق گفته کمپانی سازنده، بهترین نیز هست؟
وان M8 در شرایطی وارد میدان نبرد شده است که اسمارت فون‌های قدرتمندی همچون اکسپریا زد 2، گلکسی S5، الجی G3 و سایر پرچم‌دارها نیز وجود دارند. آیا شما با نظر اچ‌تی‌سی موافق هستید و وان M8 را بهترین می‌دانید و یا آن‌ را پرچم‌داری بیش نمی‌پندارید؟