انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بازی زیبای جنگ های فضــــــایی (نمکسیـا)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پس از سالها جنگ و نزاع میان انسان ها, ربات ها و موجودات فضــــایی, اکنون زمان آن رسیده است تا آنها با یکدیگر متحد شوند تا به کمک هم, آینده ی کهکشانها را رقم بزنند.
بازی زیبای جنگ های فضــــــایی (نمکسیـا) 1
بازی زیبای جنگ های فضــــــایی (نمکسیـا) 1 بازی زیبای جنگ های فضــــــایی (نمکسیـا) 1 بازی زیبای جنگ های فضــــــایی (نمکسیـا) 1 بازی زیبای جنگ های فضــــــایی (نمکسیـا) 1

در جنگ های فضـــــایی (نمکسیا) شما حق انتخاب از میان 3 نژاد کاملا متفاوت کنفدراسیون (انسانها) , ترتیس (ربات ها) و نوکس (موجودات فضایی) را دارید. شما می توانید با استفاده از 20 نوع سفینه ی مختلف, قدرتمندترین و ترسناک ترین ناوگان ممکن را بیافرینید. بیش از 20 دانش متفاوت را تحقیق کنید تا ناوگانی قوی تر, سریع تر و مقاوم تر داشته باشید. شما در جنگ های فضایی این امکان را دارید تا با ارتقا بیش از 30 نوع ساختمان مختلف, سیاره های خود را ارتقا دهید و به سرعت پیشرفت کنید. همه ی اینها تنها با یک هدف و آن هم به دست آوردن 10 کریستال خورشید و ساخت دروازه ی غول پیکر راه شیری است, دروازه ای که نگهبان کهکشان ها خواهد شد و جهان را از فنا و نابودی نجات خواهد داد.

با حضور در بازی جنگ های فضــــایی شانس خود را برای بدست آوردن جوایز ارزشمند محک بزنید و نام خود را برای همیشه در تاریخ کهکشان ها ثبت نمایید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بازی زیبای جنگ های فضــــــایی (نمکسیـا) 1
ايلار16وردشد

HeartHeartHuhبلبلبلفل

سلام
Heartلاللا
فکر کنم بازیش خوب باشه .Undecided