انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: قوم و خویش برزیلی مسی!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
یک لحظه تصور کنید که لئو مسی یک برزیلی بود و مثلا در تیم ملی برزیل بازی می کرد. زوج او بجای آگرو ؛ نیمار بود.


قوم و خویش برزیلی مسی! 1



- ماریا ترنزینیا یک خانم برزیلی است و نام خانوادگی بلند بالای او البته با مسی تمام می شود. او می گوید:  "متاسفانه من مسی هستم اما هیچ ارتباطی با لئو ندارم "
بله، یک لحظه تصور کنید که لئو مسی یک برزیلی بود و مثلا در تیم ملی برزیل بازی می کرد. زوج او بجای آگرو ؛ نیمار بود . و بجای مارادونا همه او را با پله مقایسه می کردند.
اگر یک آرژانتینی باشید شاید با این تصور، یک شوک عصبی به شما وارد شود. خانم مسی در تیخوکا یکی از مناظق خوش آب و هوای ریودوژانیرو زندگی می کند و البته فوتبال هم بازی می کند و مهارت خوبی هم دارد.
نام او ماریا سلیده ترنزینیا مسی است. او یک برزیلی است اما فقط نام خانوادگی کاپیتان آرژانتین را یدک می کشد و البته از اینکه نام خانوادگی او مسی است به خودش می بالد.
خانم مسی می گوید: " از اینکه همنام لئو مسی هستم خوشحالم ولی متاسفانه هیچ ارتباط خویشاوندی با او ندارم ولی دوست داشتم اینطور می بود "
او این عبارات را در حالیکه شناسنامه اش را به دوربین ها نشان می داد تا ثابت کند که حقیقت را می گوید ؛اظهار داشت.
در این لحظه چندین نفر به او گفتند که بینی او شبیه به مسی است و البته همه اذعان داشتند که بین خانم مسی و پدر لئو مسی شباهت هایی وجود دارد.
خودش می گوید: " هر کس که نام مرا می شنود می گوید؛ اوه ! همنام بهترین بازیکن جهان هستی و از این مساله احساس غرور می کنم.امیدوارم لئو جام جهانی خوبی داشته باشد و در کشور ما احساس خوشحالی کند"
خانم مسی در انتها رو به دوربین های تلویزیونی گفت  :" یک توپ برازوکا که آن را امضا کرده ام ؛ از طرف خودم و دخترم به عنوان هدیه برای پسر لئو مسی ؛ تیاگو می فرستم با بهترین آرزوها "