انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بازیگر نقش کینگ پین در سریال «بی باک» مشخص شد!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بازیگر نقش کینگ پین در سریال «بی باک» مشخص شد!
توسط دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
حجت مزارعی · ژوئن 11, 2014
مارول استدیو دقایقی پیش بازیگر شخصیت «کینگ پین» (Kingpin) را برای سریال «بی باک» (Daredevil) معرفی کرد. طبق اعلامیه مارول بازیگر سری فیلم های فانتزی مردان سیاهپوش، «وینسنت دن آفریو» (Vincent D’Onofrio) برای این نقش انتخاب شده است. ویلسون فیکس یا گینگ پین یکی از خبیث های دنیای مارول، مردعنکبوتی و البته بی باک است. این شخصیت قامتی بزرگ دارد و آفریو بنظر مناسب میرسد. در کارنامه این بازیگر فیلم های سینمایی و تلویزیونی زیادی از جمله یک تاجر، آشپزخانه جهنمی و طبقه سیزدهم دیده میشود. همچنین نقش مت مرداک/بی باک نیز در این سریال به «دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چارلی کاکس » (Charles Cox) رسیده است (این خبر چندی قبل اعلام شده بود) این سریال به همراه سریال های لوک کیج، مشت آهنی و جسیکا جونز قرار است با یکدیگر ترکیب شوند و دنیای «مدافعان» (Defenders) را ایجاد کنند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بازیگر نقش کینگ پین در سریال «بی باک» مشخص شد! 1 تصویری از این بازیگر ۵۴ ساله در کنار شخصیت کینگ پین
این سریال به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۵ از Netflix شروع به پخش خواهد کرد. «Steven S. DeKnight» تهیه کننده اجرایی این سریال را برعهده دارد. طبق اخبار قرار بوده که اپیزود پایلوت و ۱۳ قسمت اولیه سریال را «درو گودار» کارگردانی کند اما حال خبر رسیده که این نویسنده از پروژه جدید مارول کنار کشیده است.
منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://fantasycomic.ir
خوب نبود زیاد!
(02-07-2014، 15:29)Donya Garmoosa2 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
خوب نبود زیاد!
 ممنون از نظرت
tnx jingili
واااای منتظرم فیلمش بیاد Heart