انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: زک اسنایدر برای کارگردانی لیگ عدالت انتخاب شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
توسط دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
MEHRAN · می 3, 2014
اگر خاطرتان باشد پارسال دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شایعاتی مبنی بر سپردن کارگردانی فیلم لیگ عدالت Justice League به زک اسنایدر کارگردان بتمن علیه سوپرمن سال ۲۰۱۶ توسط وارنر براس شنیده شد، حالا بعد از مدتها بالاخره این شرکت اعلام کرد که قرار است لیگ عدالت آمریکا Justice League of America را اسنایدر کارگردانی کند.
گرگ سیلورمن، مدیر تولیدات جهانی شرکت وارنر در مصاحبه‌ای با ژورنال وال‌استریت این خبر را اعلام کرد و گفت که هنری کاویل(سوپرمن)، بن افلک(بتمن) و گال گادوت(واندروومن) بازیگران اصلی در فیلم بتمن علیه سوپرمن برای ایفای نقش در این فیلم بازخواهند گشت.
زک اسنایدر برای کارگردانی لیگ عدالت انتخاب شد 1
این خبر در پی تأیید حضور سایبورگ یکی از اعضای لیگ عدالت در بتمن علیه سوپرمن و ایقای نقش او توسط ری فیشر(عمده شهرتش از بازی در تئاتر است) منتشر شد. همچنین در پی گسترش یونیورس سینمایی دی سی مدیر بازاریابی شرکت سو کرول اعلام کرد که برای ساخت فیلمی مستقل از واندروومن نیز برنامه‌هایی در نظر دارند اما هنوز فیلم‌نامه متاسبی نوشته نشده است.
زک اسنایدر برای کارگردانی لیگ عدالت انتخاب شد 1ری فیشر و کاراکترش سایبورگ در بتمن علیه سوپرمن
اگرچه فیلم لیگ عدالت نیز هنوز در مرحله تکمیل فیلم‌نامه است اما هالیوود ریپورتر اعلام کرده که این فیلم یکسال بعد از اکران بتمن علیه سوپرمن و در سال ۲۰۱۷ به نمایش درخواهد آمد و تاکنون مسئولان وارنر هم از هرگونه صحبتی در مورد تاریخ اکران خودداری کرده‌اند.
منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://fantasycomic.ir