انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: حاشیه‌های بازی پرسپولیس و صداقت آستارا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
حاشیه‌های بازی پرسپولیس و صداقت آستارا 1 حاشیه‌های بازی پرسپولیس و صداقت آستارا
شنبه 31 خرداد 1393 0
فوتبال ایران > لیگ برتر - تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی امروز برای دیداری دوستانه به آستارا رفت که 2 هزار هوادار این دیدار را از نزدیک نظاره‌گر شدند.
تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی اردبیل، ظهر امروز به آستارا رفت و از ساعت 17 امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم فوتبال صداقت رفت.
این دیدار در شرایطی برگزار شد که از ساعت 9 صبح بلیت‌فروشی به بهای 8 هزار تومان برای هر هوادار آغاز شده بود.
*هواداران که حدود 2 هزار نفر هستند، یک ساعت قبل از بازی ورزشگاه را پر کردند و برخی از هواداران نیز به صورت ایستاده بازی را نظاره‌گر شدند. این ورزشگاه 2 هزار نفر گنجایش دارد.
* مکانی، بنگر، عسگر، طارمی، نورالهی، میثم حسینی، نوروزی، علوی، جشنی، فاطمی و علی‌کاری 11 مرد پرسپولیس در دیدار امروز هستند.
* با توجه به اینکه گنجایش ورزشگاه امروز خیلی زود تکمیل شد، هواداران آستارایی به سمت ساختمان‌های اطراف ورزشگاه رفتند و با حضور در تراس‌ها بازی را نظاره‌گر شدند.
*مرزبانان کشورمان نیز با لباس‌های مخصوص خود بازی امروز را تماشا کردند.
* با توجه به زمین نامطلوب ورزشگاه وحدت آستارا، دایی به بازیکنان تذکر داد تا مراقب باشند تا مصدوم نشوند.
* هواداران آستارایی با تشویق سیدجلال حسینی و خلعتبری خواستار حضور هرچه سریع‌تر این دو بازیکن در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس شدند.
* با توجه به کمبود جا، مسئولان آستارایی دور تا دور زمین چمن صندلی گذاشتند و بازی را از کنار زمین نظاره‌گر شدند.
* هواداران آستارایی به شدت بازیکنان پرسپولیس و حتی بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان را تشویق کردند و برای آنها در بازی امشب آرزوی موفقیت کردند.
* علی دایی نیز که به دلیل تشویق تشدید بارها به سمت هواداران رفت و از آنها تشکر کرد، در ابتدای بازی برای تیم حریف نیز آرزوی موفقیت کرد.
* حدود 200 هوادار نیز پشت درب بسته ورزشگاه مانده‌اند و تمام سعی و تلاش خود را می‌کنند که به هر قیمتی که شده وارد ورزشگاه شوند.
* پرسپولیسی‌ها همچنین با اسکورت ویژه از هتل اسپیانس تا داخل آستارا و محل ورزشگاه آمدند و با توجه به ازدحام هواداران به سختی وارد ورزشگاه شدند.
* اسپانسر باشگاه پرسپولیس امروز هم بیکار نبود و دور تا دور ورزشگاه را پر از تبلیغات خود کرد.