انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بیژن بنفشه خواه و همسر و فرزندش + عکس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیژن بنفشه خواه و همسر و فرزندش + عکس 1
این بازیگر از سال ۷۳ وارد عرصه بازیگری شد.

پدرش رضا بنفشه خواه و مادرش خانم نیکی زاده رهبر دبیر بازنشسته آموزش و پرورش است.

متولد اول فروردین ۱۳۵۲ تهران. زیاد به آینده حرفه و شغل بازیگری امیدوار نیست و نگران آینده است. با آنکه چهل و یک سال از عمرش گذشته، اما همچنان کودک درونش شاد و سرزنده است. می گوید: «جالب است بدانید من برای اولین بار به دلیل مسائل مالی به این سمت سوق پیدا کردم. در ابتدای ورودم به دانشگاه به دلیل هزینه های بالای دانشگاه در یک کار کمدی تست دادم و قبول شدم و از آن سال به بعد دیگر در ژانر طنز باقی ماندم.»

کارهای سینمایی خیلی کم به او پیشنهاد می شود، اما دوست دارد در سینما هم فعالیت داشته باشد. سال ۸۸ ازدواج کرد و دو فرزند دارد. همسرش از دوستان لیلی رشیدی است. از مشورت با همسرش همیشه اظهار رضایت دارد. با مهران غفوریان و رضا داوودنژاد رابطه خانوادگی و صمیمانه دارد. بسیار طناز و دوست داشتنی و بامزه است.

یکی از بهترین بازی هایش در «مرد دو هزار چهره» است که در نقش کمک خلبان ایفای نقش کرد. تا به حال در مجموعه های تلویزیونی جنگ ۳۹، همسران، لبخند سوم، آخرین ستاره شب، دزدان مادربزرگ، گل های ۷۶، ایستگاه ۷۷، عید آن سال ها، این چند نفر، حرف تو حرف، گل های ۷۸، آبدار شاه، طبقه وسط، زیر آسمان شهر، باغچه مینو، پیامک از دیار باقی، قهوه تلخ، ساختمان پزشکان، خانه اجاره ای، راه طولانی، دزد و پلیس، پژمان و... ایفای نقش کرده است.
ایشون یکی از هنرمندای بسیار دوست داشتنی و مردمی هستن کاش همه ی بازیگران سینما و تلویزیون مثل ایشون بودن
خیلی بآ نمکه!
بامزسTongue