انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تاریخ اکران فیلم « سعود ژوپیتر » تغییر کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تاریخ اکران فیلم « سعود ژوپیتر » تغییر کرد 1

شرکت برادران وارنر تاریخ اکران فیلم «صعود جوپیتر» به کارگردانی لانا و اندی واچوفسکی را از 18 ژوئیه (27 تیر) به 6 فوریه 2015 (17 بهمن) تغییر داد.
به گزارش مووی مگ به نقل از خبرآنلاین، این تصمیم کمتر از حدود هفت هفته به اکران فیلم علمی تخیلی «صعود جوپیتر» (Jupiter Ascending) گرفته شد.

دان فلمن رئیس بخش توزیع داخلی شرکت برادران وارنر گفت: «واچوفسکی‌ها برای کامل کردن کار خود روی بیش از 2000 نمای جلوه‌های ویژه به زمان بیشتر نیاز دارند.»

فلمن گفت «صعود جوپیتر» اکنون در همان هفته‌ای روی پرده می‌رود که برادران وارنر سال گذشته انیمیشن «فیلم لگو» را روانه سینماها کرد. 

او توضیح داد «فیلم لگو» و «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی» که اوایل آوریل روی پرده رفت، هر دو خارج از مقطع زمانی معمول برای اکران فیلم‌های مستعد فروش اکران و با موفقیت تجاری روبرو شدند. «فیلم لگو»‌ در دنیا 460 میلیون دلار فروخت و فروش جهانی «سرباز زمستانی» 700 میلیون دلار شد.

میلا کونیس، چانینگ تیتم، شان بین، داگلاس بوث، ادی ردمین و تاپنس میدلتن در «صعود جوپیتر» بازی می‌کنند که واچوفسکی‌ها از روی فیلمنامه‌ای نوشته خودشان کارگردانی کرده‌اند.  
داستان درباره زنی به نام جوپیتر جونز (کونیس) است که هدف ملکه جهان قرار می‌گیرد. تیتم نقش کین یک نظامی سابق را بازی می‌کند که با مهندسی ژنتیک تغییراتی در بدنش داده شده و نیمه‌گرگ و نیمه‌انسان شده است. او به دنبال جوپیتر به زمین می‌آید و اینجاست که جوپیتر نشانه‌هایی از سرنوشتی را که برای او پیش‌بینی شده می‌بیند.

برادران وارنر و ویلیج رودشاو، پروژه 150 میلیون دلاری «صعود جوپیتر» را تهیه کرده‌اند.

برادران وارنر از ابتدای فصل تابستان سینمایی با شرایط متفاوتی روبرو بوده است. در حالی که فیلم «گودزیلا»‌ در گیشه‌های فروش موفق بود، کمدی «مخلوط» با بازی آدام سندلر کمتر از انتظار ظاهر شد. فیلم علمی تخیلی «لبه فردا» با بازی تام کروز هم در حالی در تعطیلات آخر این هفته اکران می‌شود که برادران وارنر درباره موفقیت تجاری آن مطمئن نیست.
«پسران جرزی» به کارگردانی کلینت ایستوود، کمدی جاده‌ای «تامی» با بازی ملیسا مکارتی و اکشن «درون توفان»، دیگر فیلم‌های اکران تابستان برادران وارنر هستند. 

واچوفسکی‌ها کارگردان و تهیه‌کننده سه‌گانه علمی تخیلی «ماتریکس» هستند که در مجموع بیش از 1.6 میلیارد دلار در دنیا فروش داشتند. فیلم بعدی آن‌ها «اسپید ریسر» سال 2006 تنها 93 میلیون دلار در دنیا فروخت. آن‌ها سال 2012 فیلم «اطلس ابر» را تهیه و کارگردانی کردند که فروش جهانی آن بیش از 130 میلیون دلار بود.