انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بازیگر اسکاری به فیلم « جنگ ستارگان » پیوست
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بازیگر اسکاری به فیلم « جنگ ستارگان » پیوست 1

لوپیتا نیونگ‌اُ و گوئندولین کریستی بازیگران جدید هفتمین فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای» هستند.
به گزارش مووی مگ به نقل از خبرآنلاین، لوپیتا نیونگ‌اُ که سال گذشته برای بازی در نقش یک برده زجرکشیده در فیلم «12 سال بردگی» برنده اسکار بهترین بازیگر زن مکمل شد، پیش از جوایز اسکار برای بازی در «جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود 7» با جی. جی. آبرامز کارگردان فیلم دیدار کرد.

نیونگ‌اُ متولد 1983 در مکزیک از پدر و مادری کنیایی است. او در کنیا بزرگ شد و در آمریکا در دانشگاه ییل در رشته بازیگری تئاتر تحصیل کرد. «12 سال بردگی» اولین فیلم بلند داستانی او در مقام بازیگر بود. 

گوئندولین کریستی که متولد 1978 در انگلستان است، اکنون در سریال «بازی تاج و تخت» نقش برین از تارت بازی می‌کند و یکی از بازیگران «بازی‌های گرسنگی: زاغ مقلد - قسمت 2» هم هست.

جان بویگا، دیزی ریدلی، آدام درایور، اسکار آیزاک، اندی سرکیس، دونال گلیسن و ماکس فون سیدو دیگر بازیگران «جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود 7» تولید والت دیزنی پیکچرز و لوکاس‌فیلم هستند. بازیگران سه‌گانه اول این مجموعه سینمایی شامل هریسن فورد، کری فیشر، مارک همیل، آنتونی دانیلز، پیتر میهیو و کنی بیکر، نقش‌های خود را تکرار می‌کنند.

آبرامز فیلم جدید را بر مبنای فیلمنامه‌ای از خودش و لارنس کاسدان کارگردانی می‌کند. کاسدان یکی از فیلمنامه‌نویسان «امپراتوری ضربه می‌زند» (1980) بود.
فیلمبرداری «جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود 7» به تازگی آغاز شده و در ابوظبی و لندن انجام می‌شود. 

جان ویلیامز آهنگساز هر شش فیلم قبلی «جنگ‌های ستاره‌ای» موسیقی فصل جدید این مجموعه سینمایی علمی تخیلی را هم می‌سازد که 18 دسامبر 2015 روی پرده سینماها می‌رود.

باب ایگر رئیس دیزنی اخیرا گفت داستان هفتمین «جنگ‌های ستاره‌ای» 30 سال پس از فیلم «بازگشت جدای» (1983) روی می‌دهد.
آبرامز و شریکش برایان برک در شرکت «بد روبات» «جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود 7» را تهیه می‌کنند و کاتلین کندی از لوکاس‌فیلم مدیر تولید پروژه است. جرج لوکاس خالق مجموعه «جنگ‌های ستاره‌ای» و موسس لوکاس‌فیلم در مقام مشاور هنری با این پروژه همکاری می‌کند.
فروش شش فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای» بیش از چهار میلیارد دلار بوده است.