انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: هلن میرن به « چشم در آسمان » پیوست
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
هلن میرن به « چشم در آسمان » پیوست 1

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی  فیلم، هلن ميرن، از جمله بازيگران پر تجربه سينماي انگليس سرانجام پذيرفت در فيلم کالين فرت، بازيگر و تهيه کننده هم وطنش با عنوان «چشم در آسمان» ايفاي نقش کند. فيلمنامه اين فيلم که کالين فرت در آن هم تهيه کننده است و هم بازي کرده است، توسط گاي هيبرت که فيلمنامه «پنج دقيقه از بهشت» از فيلمنامه هاي معروف اوست و جايزه بافتا را نيز در کارنامه خود دارد، نوشته شده است.
داستان فيلم «چشم در آسمان» درباره يک افسر جاسوس نظامي انگليس است که هدايت يک عمليات مخفيانه برون مرزي در نايروبي را برعهده دارد و موظف است خانه يک گروه تروريست را در اين شهر شناسايي کرده و نابود کند. علاوه بر هلن ميرن که نقش اين افسر جاسوس را دارد، به تازگي آرون پل نيز به جمع بازيگران فيلم پيوسته و قرار است نقش خلبان را بازي کند. اما هنوز به طور دقيق مشخص نشده خود کالين فرت نيز در اين فيلم که گاوين هود آن را کارگرداني مي کند، بازي مي کند يا نه.
به هر حال بقيه ماجراي فيلم نيز از اين قرار است که ماموريت هلن ميرن و آرون پل زماني پيچيده مي شود که متوجه مي شوند هدف آنها قصد دارد يک عمليات انتحاري انجام دهد که ممکن است منجر به مرگ ده ها نفر شود. اما درست در زماني که خلبان آماده مي شود تا به خانه اي که تروريست ها در آن هستند، شليک کند. يک دختربچه 9 ساله وارد محوطه اي که عمليات بايد در آن انجام شود، مي شود و آنها مجبور به توقف عمليات مي شوند. ظاهراً فيلم به وقايع سياه و سفيد نگاه نمي کند. گفته مي شود اين فيلم مي تواند يکي از شانس داران اسکار باشد.
منبع : مووی مگ