انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: خبرنگار جنجالی اکراینی از حضور در مراسم فرش قرمز منع شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
خبرنگار جنجالی اکراینی از حضور در مراسم فرش قرمز منع شد 1

ویتالی سدیوک‌ گزارشگر تلویزیونی اوکراینی که دو روز پیش در مراسم افتتاحیه فیلم «شریر» با بازی آنجلینا جولی به برد پیت حمله کرده بود، از سوی دادگاه از حضور در هر مراسم فرش قرمز منع شد.
به گزارش مووی مگ به نقل از مهر ، ویتالی سدیوک ‌همچنین به پرداخت 200 دلار جریمه و انجام 20 روز خدمات اجباری اجتماعی و 36 ماه حبس تعلیقی محکوم شد.

این خبرنگار 25 ساله تلویزیون اوکراین که تاکنون چند بار مراسم فرش قرمز را به هم ‌ریخته است. او در آخرین حمله خود در مراسم افتتاحیه فیلم «شریر» که آنجلینا جولی همسر برد پیت ایفاگر نقش اصلی آن است، به صورت بردپیت ضربه زد و عینک او را شکست.

او که بلافاصله دستگیر و برایش قرار وثیقه 20 هزار دلاری صادر شد، از نزدیک شدن به هر مراسم فرش قرمزی منع شده و اجازه ندارد از فاصله 500 یاردی هیچ مراسم فرش قرمزی رد شود.

این خبرنگار که پس از حمله به آمریکا فرارا در فرش قرمز فیلم «چطور اژدهایتان را تربیت کنید 2» در شصت و هفتمین جشنواره سینمایی کن از تلویزیون اوکراین اخراج شد، به 36 ماه مجازات تعلیقی و پرداخت 200 دلار محکوم شده است. او از تملک هر نوع اسلحه نیز منع شده است. مجازات تعلیقی او بلافاصله در صورت دست زدن به اولین رفتار خشونت آمیز بعدی وی اجرایی خواهد شد.

وکیل وی گفته است که ماجرایی که در مراسم فرش قرمز «شریر» گزارش شده سوءبرداشت گزارشگران بوده و او تنها قصد در آغوش گرفتن برد پیت را داشت که با حمله محافظان وی روبه رو شد.

قاضی علاوه بر این دستور داد سدیوک به برد پیت و همسرش و مرکز «هالیوود اند هایلند» که مراسم اکران اولیه فیلم «شریر» در آنجا برگزار شد، نزدیک نشود.

سدیوک در مراسم جوایز گرمی 2013 خود را به ادل و جنیفر لوپز که روی صحنه بودند، رساند اما توسط محافظان بلافاصله به پشت صحنه هدایت شد. این گزارشگر یک بار هم در سال 2012 سعی کرد ویل اسمیت را ببوسد و یک بار هم اوایل امسال در مراسم اهدای جوایز اتحادیه بازیگران آمریکا بردلی کوپر هجوم برد و در مراسم افتتاحیه المپیک سوشی در روسیه لئوناردو دی کاپریو را به شکلی غیرمتعارف بغل کرد.

وی پس از حمله آخر یک شب را در زندان گذراند. 

منبع : مووی مگ