انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بتمن و سوپرمن در « ظهور عدالت » در مقابل یکدیگر قرار می گیرند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بتمن و سوپرمن در « ظهور عدالت » در مقابل یکدیگر قرار می گیرند 1

شرکت برادران وارنر نام ادامه فیلم «مرد فولادین» به کارگردانی زاک اسنایدر را اعلام کرد.
به گزارش مووی مگ به نقل از خبرآنلاین، نام این فیلم ابرقهرمانی «بتمن در برابر سوپرمن: ظهور عدالت» (Batman v. Superman: Dawn of Justice) خواهد بود و در آن دو قهرمان افسانه‌ای انتشارات دی‌سی کامیکس برای اولین بار روی پرده بزرگ کنار هم قرار می‌گیرند.

این پروژه در میشیگان در حال تولید است.

زاک اسنایدر «بتمن در برابر سوپرمن: ظهور عدالت» را کارگردانی می‌کند. هنری کاویل نقش کلارک کنت/سوپرمن در فیلم «مرد فولادین» را تکرار می‌کند و بن افلک به نقش بروس وین/بتمن مقابل دوربین می‌رود.

گال گادوت نقش دایانا پرنس/واندر وومن (زن شگفت‌انگیز) را بازی می‌کند، جسی آیزنبرگ نقش لکس لاتور را به عهده دارد و جرمی آیرونز نقش آلفرد را دارد. هالی هانتر هم در فیلم بازی می‌کند. ایمی آدامز، لارنس فیشبرن و دایان لین نقش‌های خود را در «مرد فولادین» تکرار می‌کنند.
«بتمن در برابر سوپرمن: ظهور عدالت» در میشیگان و اطراف دیترویت فیلمبرداری می‌شود و بخش‌هایی از آن در ایلینویز و آفریقا فیلمبرداری خواهد شد.

فیلمنامه را کریس تریو از روی فیلمنامه‌ای از دیوید اس. گویر نوشته است. چارلز روون و دبورا اسنایدر تهیه‌کنندگان پروژه هستند.

«بتمن در برابر سوپرمن: ظهور عدالت» 6 مه 2016 روی پرده سینماها می‌رود.

شخصیت‌های مجموعه قصه‌های مصور «سوپرمن» را جری سیگل و جو شاستر خلق کرده‌اند. شخصیت‌های «بتمن» توسط باب کین و «واندر وومن» توسط ویلیام مالتن مارستن خلق شده‌اند.
«مرد فولادین» سال 2013 حدود 668 میلیون دلار در جهان فروخت.