انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کنترل گوشی هوشمند با سوت زدن
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کنترل گوشی هوشمند با سوت زدن 1

کنترل گوشی هوشمند با سوت زدن
«جیمــز باند» در نخستین سری از فیلم‏های هیجان‏ انگیز خود دستگاهی در اختیار داشت که کارهای مختلفی انجام می‏داد و زمانی که او سوت می‏زد، این دستگاه به صورت خودکار یک بمب را منفجر می‏کرد.

کارشناسان هم ‏اکنون ابزاری برای گوشی‏های هوشمند اندرویدی ساخته‏ اند که فعالیت مشابهی انجام می‏دهد و هر زمان که شما با دهان خود سوت بزنید، دستگاه گوش به فرمان شما عمل می‏کند. این ابزار اندرویدی به گونه‏ ای ساخته شده است که شما می‏توانید با سوت زدن به آن فرمان دهید که گوشی بدون دخالت دست عکسبرداری کند. البته این ابزار هوشمند بخش‏های جدی‏تری را هم در خود جا داده است.

کارشناسان می‏گویند که رانندگان می‏توانند این دستگاه را در جایگاه مخصوص قرار دهند و هر زمان که می‏ خواهند، یک سوت بزنند تا گوشی به صورت خودکار از آنها عکس بگیرد.
این ابزار کاربردی استفاده از دست برای کنترل و مدیریت بخش‏های مختلف گوشی را کاهش می ‏دهد، بنابراین می‏توان گفت که با این ابزار امنیت هنگام رانندگی افزایش می‌یابد. اگر قرار باشد که ابزار مذکور را همراه با آگهی‏ های تبلیغاتی داخل آن در اختیار بگیرید، این ابزار به‌صورت رایگان بارگذاری می‏ شود و در غیر این صورت می ‏توانید با پرداخت هزینه اندک نسخه بدون آگهی را هم در اختیار داشته باشید.
منبع:itna.ir
یه اپلیکیشن هست تصلا همین کارو انجام میده