انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: وقتی سوپرمن و بتمن هم بازی می شوند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تولید این پروژه که عنوان آن هنوز اعلام نشده، سه ماهه دوم سال 2014 آغاز می‌شود و فیلم ششم مه 2016 روی پرده می‌رود.
دنباله فیلم «مرد فولادین» ابتدا قرار بود 17 ژوئیه 2015 اکران شود. اکنون قرار است فیلم «پن» که ار روی داستان پیتر پن ساخته می‌شود، در آن تاریخ به نمایش درآید. پروژه «سوپرمن-بتمن» اکنون همزمان با فیلمی از شرکت مارول که عنوان آن هنوز اعلام نشده، روی پرده می‌رود.
دنباله فیلم «مرد فولادین» اکنون در مرحله پیش تولید است. این فیلم را هم زاک اسنایدر کارگردانی می‌کند، فیلمی که در آن بتمن و سوپرمن، دو ابرقهرمان معروف انتشارات دی‌سی کامیکس، برای اولین بار روی پرده بزرگ کنار هم قرار می‌گیرند.
بن افلک در این فیلم نقش بتمن را مقابل سوپرمن با بازی هنری کاویل ایفا می‌کند.
برادران وارنر جمعه در بیانیه‌ای دلیل به تعویق انداختن تاریخ شروع تولید و تاریخ اکران پروژه جدید خود را در اختیار داشتن فرصت کافی برای کار روی آن و رسیدن به یک نگاه درست عنوان کرد. برادران وارنر هنوز در حال انتخاب بازیگران فیلم است و برای نقش ضدقهرمان همچنان به واکین فینیکس فکر می‌کند.
پیش از این سازندگان «دزدان دریایی کارائیب 5» و فیلم جدید «جنگ‌های ستاره‌ای» نیز تاریخ اکران فیلم‌های خود را از تابستان شلوغ 2015 به بعد به تعویق انداختند.
ایمی آدامز، لارنس فیشبرن و دایان لین نقش‌های خود را در «مرد فولادین» تکرار می‌کنند و گال گادوت نقش واندر وومن (زن شگفت‌انگیز)/دایانا پرنس را بازی می‌کند.  
فیلمنامه این پروژه را دیوید اس. گویر فیلمنامه‌نویس «مرد فولادین» با همکاری اسنایدر می‌نویسد.
«مرد فولادین» با بازی هنری کاویل به نقش کلارک کنت/سوپرمن سال 2013 حدود 663 میلیون دلار در جهان فروخت.