انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بیوگرافی ربکا هال ( Rebecca Hall )
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بیوگرافی ربکا هال ( Rebecca Hall ) 1

ربکا هال : Rebecca Hall
تاریخ تولد : 3 می 1982 در لندن ، انگلستان
مهمترین افتخارات : نامزد دریافت گلدن گلاب بهترین بازیگر نقش اصلی زن برای بازی در یک فیلم کمدی یا موزیکال برای فیلم « ویکی ، کریستینا، بارسلونا »
 
بیوگرافی کوتاه :
ربکا هال در سال 1982 در لندن انگلستان دیده بر جهان گشود. دوران کودکی ربکا با جدایی پدر و مادرش در سن 8 سالگی همراه شد که تاثیر روحی زیادی بر وی به همراه داشت. اما به واسطه فعالیت های پدرش که کارگردان تئاتر بود، خیلی زود با دنیای نمایش و بازیگری آشنا شد و در دوران تحصیلی یکی از کسانی بود که همواره نامش را در اجرای نمایش های مختلف ثبت نام می کرد تا بتواند اجرایی داشته باشد.
در دوران دانشجویی ، ربکا در چند تئاتر به عنوان بازیگر حضور پیدا کرد که باعث شد فعالیت های بازیگری را جدی تر پیگیری نماید اما سالها طول کشید تا بتواند نام خود را در عرصه تلویزیون و سینما بر سر زبانها بیندازد که این اتفاق در سال 2006 با بازی در فیلم « Starter for Ten » رقم خورد. حضور در این فیلم باعث شد تا ربکا خود را در مقابل دوربین نیز مطرح کند و در همان سال در فیلم « پرستیژ » به کارگردانی کریستوفر نولان ظاهر شود که از هر حیث یک جهش بزرگ در دوران بازیگری وی محسوب می شد.

بیوگرافی ربکا هال ( Rebecca Hall ) 1
 
اما نقطه عطف دوران بازیگری ربکا هال زمانی رقم خورد که وودی آلن از وی خواست تا در فیلم « ویکی، کریستینا، بارسلونا » ایفاگر یکی از نقش های اصلی فیلم باشد و ربکا هم موفق شد بخاطر بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه گلدن گلاب بهترین بازیگر زن در یک فیلم درام یا کمدی شود. 
 
نکاتی که احتمالاً درباره ربکا هال نمی دانید :
پدر و مادرش هر دو در عرصه هنری فعالیت می کردند. پدرش پیتر هال یکی از کارگردانان معروف تئاتر و تلویزیون انگلستان است و مادرش هم خواننده اُپرا بوده است.
رشته دانشگاهی اش « ادبیات انگلیسی » بوده است.
دانشجوی دانشگاه کمبریچ انگلستان بود.
خواهران و برادرانش همگی در عرصه هنر فعالیت می کنند. برادرش ادوارد هال کارگردان تئاتر است، خواهرش لوسی هال طراح صحنه است و کریستوفر و جنیفر کارون هال نیز هر دو تهیه کننده هستند.
فیلم مورد علاقه اش « منهتن » به کارگردانی وودی آلن است.
بین سالهای 2003-2004 با همبازی اش در نمایش « هر جور راحتی » به نام فریدی استیونسون رابطه داشته است.
در سال 2011 اعلام شد که ربکا هال و سم مندز کارگردان ، وارد یک رابطه شده اند. 
برای بازی در نمایش « شغل خانم وارن » در سال 2002 و نمایش « هر جور راحتی » در سال 2004 موفق به کسب جایزه " ایان چارلسون " شده که هر دو به کارگردانی پدرش انجام شده است. 
نماینده اش برای اینکه وی بتواند به محل تست گرفتن فیلم « شهر » به کارگردانی بن افلک برود و تست بازیگری بدهد، هزینه بلیط هواپیمای او را شخصاً پرداخت کرد چون ربکا هال در آن زمانی پول این سفر را نداشت.

بیوگرافی ربکا هال ( Rebecca Hall ) 1

بصورت مشترک شهروند انگلستان و ایالات متحده محسوب می شود.
 
فیلمهای مهم ربکا هال:
The Prestige
Vicky Cristina Barcelona
Frost/Nixon
Please Give
The Town
Everything Must Go
The Awakening
Iron Man 3
Closed Circuit
Transcendence

منبع : مووی مگ