انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: چیـزایی که باید از سردسته ی پسران فراتر از گل بدونیـد !
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
이민호 | 李敏鎬 | Lee Min Ho
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چیـزایی که باید از سردسته ی پسران فراتر از گل بدونیـد ! 1
لـی ٬ بیست و دوم جولای ۱۹۸۷ در محلـه ی هوک سوک دونگِ سئول بدنیا اومد..

خانواده ی اون رو پدر ٬ مادر و خواهر بزرگترش تشکیل میدن..مینهـو توی بچگی همیشه آرزو داشت که فوتبالیست بشـه ٬ اما آسیبی که پنجـم ابتدایی بهش وارد شد به تمـام رویـاهاش خاتمـه داد ؛ هرچند که هنـوز علاقش به فوتبـالو در قلبش نگه داشته و به همه میگفت که کریستینو رونالـدو بازیکـن مورد علاقشـه..
دوم دبیرستـان بود که اون به بازیـگری رو اوردو وقتی به سـال آخر دبیرستان رسید ٬ کمپـانیِ Starhaus با کمکِ یکی از آشناهـاش اون رو به خودش جذب کـرد..

بعد از دوره ی آموزشی ٬ لـی نقشـهای کوچیـکی رو در سـریالهـای متعدد تلویزیونـی بـازی کرد و سال ۲۰۰۶ بخـاطـر تصـادف وحشتنـاکی که بهمـراه جونگ ایل وو داشت و صدمـاتی که از این راه متحمل شد ٬ مجبـور بود برای یکسـال حرفه ی بازیـگری رو کنـار بذاره..
موفقیت های برجسته ی اون از بازی در سـریالـی شروع شد که با اسم "Boys Over Flowers" ٬ ورژنِ کــــــره ایِ درامای ژاپنیِ "Hana Yori Dango" شنـاخته میشد و خیلی زود شهرت باورنکردنیی به خودش گرفت..

مینهـو در این درام با دوست نزدیکش یعنی کیم بوم هم بـازی شد تا در کنار هم بعنـوان گو جون پیو و سو یی جونگ ایفـای نقش کنـن..

سال 2010 لی در سریال Perfect Match در نقش آرشیتکت جوان بلند پرواز ظــاهر میشه و برای اینکه بتونه با دختر جوانی هم خونه بشه ، تظــاهر به مردی همجنــــــــسباز میکنه و این داستان به سمت یک سری سختیها و مشکلات عاشــقانه پیش میره .لی با این سریالش ، موفقیت بازی در Boys Over Flowers رو ادامه میده.
وقتی ازش در حین مصاحبه ای میپرسن که دلیل انتخاب این نقش چی بود، لی جواب میده که" من فکر میکنم که وقتی بزرگتر هستم ممکنه با بازی در نقشهای سنگین و معین کارم رو بهتر انجام بدم. فکر میکنم که Personal Taste عالی بود به خاطـر اینکه شاد و درخشان بود ولی شما همزمان هم میتونستین گریه کنین و هم بخندین."
سال 2011 ، اون بازی در ســـریــال موفق City Hunter رو شروع کرد.محبوبیت این ســـریــال در آسیا به رشد محبوبیت لی در آسیا به خصوص در ژاپن، چین و فیلیپین کمک کرد.
6 آپریل 2012 ، لی در صفحه ی فیـــس بوکش خبر داد که ممکنه در ســـریــال جدیدی به اسم Faith (به کــــــره ای: 신의 )حضور پیدا کنه که از آگوست تا اکتبر سال 2012 پخش میشه.
29 مارچ سال 2013 ، لی فاش کرد که میخواد با ســـریــال جدیدی به اسم Inheritors( همینطـور به اسم The Heirs شناخته شده) به تلویزیون برگرده. این ســـریــال قراره از اکتبر سال 2013 در کــــــره پخش بشه. ســـریــال جدیدش توجه خیلیها رو به خودش جلب کرده ، چون قراره که با نویسنده ی درجه یک Secret Garden کار کنه .لی قراره قبل از فیلم برداریه ســـریــال جدیدش اولین آلبومش رو منتشر کنه و فن میتینگی رو به اسم 10-city tour in Asia داشته باشه .

فیلم شناسی

فیلم سینمایی

(Public Enemy Returns (2008) ~ Our School E.T (2008

سریالهای تلویزیونی

(Romance (2002) ~ Sharp 1 (2003) ~ Nonstop 5 (2005) ~ Love Hymn (2005
Secret Campus (2006) ~ Mackerel Run (2007) ~ I Am Sam "I am your teacher" (2007) ~ Get Up (2008)
Boys Over Flowers (2009) ~ Personal Taste (2010) ~ City Hunter (2011) ~ Faith (2012)
(The Inheritors (2013



ممنون Big Grinولی فیلم پسران فراتر  از گلش از همه قشنگ تر بودUndecided
ینی کلا قشنگ ترین فیلمی بود که تا حالا دیدمSmile
اینا رو من 2 سال پیش دیدم
منم 4 سال پیش دیدم همون موقع که پسران فراتر از گل رو دیدمSleepy