انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ايکس باکس وان بيشترين محبوبيت را ميان کنسول هاي بازي در فيسبوک داراست
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پلت فرم ایکس باکس وان رقبایی همچون PlayStation 4 و Wii U را جا می گذارد و بیشترین "لایک" در فیسبوک را از آن خود می کند. وبلاگ Movoto به تازگی در طی انجام تحقیقاتی جالب، تعداد "لایک" های هر ایالتی که مردم آن به سه کنسول بازی مهم یعنی Xbox One، PlayStation 4، و Wii U داده اند را محاسبه کرده اند و در نهایت برنده این رقابت شرکت مایکروسافت بوده است.

پلت فرم ایکس باکس شرکت مایکروسافت در 22 ایالت، بالاترین تعداد "like" را دریافت کرد، پس از آن کنسول بازی پلی استیشن 4 با دریافت لایک از 19 ایالت در رتبه ی دوم و در نهایت Wii U با دریافت لایک از 9 ایالت در رتبه سوم قرار گرفت. ادی، طراح محتوا در وبلاگ  Movoto  می نویسد : "جالب است، به نظر می رسد ایکس باکس وان بالاترین بازخورد را در کشورهای ساحلی دریافت کرده است، این درحالیست که پی اس 4 مناطق مرکزی طرفداران بیشتری داشته است".
ايکس باکس وان بيشترين محبوبيت را ميان کنسول هاي بازي در فيسبوک داراست 1
 شهر نوادا، بزرگترین طرفدار Xbox One است، این درحالیست که شهر می سی سی پی کم ترین میزان علاقه را به این کنسول بازی ساخت شرکت مایکروسافت نشان داده است. با این حال، پلی استیشن 4 جدا از رقابت در تعداد لایک ها، می تواند به لحاظ فروش در ایالت متحده آمریکا گوی سبقت را ایکس باکس وان برباید. پی اس 4 ، در ماه می به عنوان پر فروش ترین کنسول بازی در آمریکا معرفی شد.

منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گجت نیوز 

با تشکر از سایت گجت نیوز
به نظرم 360 خیلی بهتره
اشتباهه گگرافیک ، رابط کاربری و خیلی از ویژگی های xbox 360 در xbox one شاید دوبرابر شده
xbox 360 خیلی خوب بوده امیدوارم xbox one خوب باشه
(24-06-2014، 11:42)glambert boy نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
به نظرم 360 خیلی بهتره
باهات موافقم...SmileSmileمن خودم 360 دارم و ازش راضی هستم