انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: وقتي آمازون قائده بازي را تغيير مي دهد : فايرفون ، محصولي که لرزه به اندام سامسونگ و
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
عنوان اصلی : وقتي آمازون قائده بازي را تغيير مي دهد : فايرفون ، محصولي که لرزه به اندام سامسونگ و ال جي انداخته است !

مدت زیادی است که بازار منتظر یک Game Changer یا تغییردهنده قواعد بازی است؛ اسمارت فونی که درگیری‌ها، لج و لج‌بازی‌ها و شایعات بچه‌گانه و خسته‌کننده قطعات سخت افزاری را تمام کند و قابلیت‌هایی نو به کاربر عرضه کند که فراتر از سخت افزارها باشد.

به نظر فایرفون آمازون که هفته قبل به بازار معرفی شد چنین ترسی را به جان شرکت‌های بزرگی چون ال‌جی و سامسونگ انداخته است؛ حال اینکه این ترس چه مقدار به جاست به نخستین گزارش فروش فایرفون بازمی‌گردد.

طبق گزارشی که Korea Times منتشر کرده، ال‌جی و سامسونگ هر دو به طور مداوم بازار فروش آمازون فایرفون را زیر نظر دارند تا ببینند تأثیر این گوشی چه میزان خواهد بود. احساس خطر این دو شرکت به شکلی بوده که حتی گوشی جدید آمازون را به عنوان «یک تغییر دهنده قواعد بازی» نیز فرض کرده‌اند.

البته ترس آن‌ها نیز چندان بی جا به نظر نمی‌رسد؛ گوشی آمازون توانسته تناسبی بسیار خوب میان قیمت مناسب، دسترسی به محتویات آسان، سرویس‌های عالی، قابلیت‌های استثنایی چون اینترفیس سه بعدی، سیستم OCR فوق العاده قدرتمند با دیتابیسی بی‌نهایت و همچنین فضای کلود نامحدود جهت آپلود تصاویر به وجود آورد. مواردی که در کنار یکدیگر ترس رقیب از نفوذ در بازار را کاملا موجه می‌کند.

مطمئنا هنوز مشتریان بسیاری هستند که به دنبال سخت افزارهای بهتر و تواناتر هستند، اما تمامی پرچمداران کنونی بازار حرف تازه و ایده ای نو برای ارائه ندارند. شاید بتوان بازار آینده موبایل را نه به چیپی قدرتمندتر یا بدنه ای فلزی یا رمی بالاتر که به قابلیت‌ها و سرویس‌های ویژه در کنار تجربه‌های جدید کاربری مرتبط دانست.

آمازون را حتی در خوشبینانه ترین حالت ممکن، آنطور که سامسونگ و ال‌جی به خود ترس راه داده‌اند، نمی‌توان یک تغییردهنده قواعد بازی نامید، اما راهی که این اسمارت فون به روی صنعت موبایل -بیش از دیگران- باز کرده بسیار روشن و البته به نظر همان آینده اسمارت فون‌هاست؛ راهی که شرکت‌هایی چون مایکروسافت با قدرت تمام قصد پیگیری آن را دارند.

شما چه فکر میکنید ؟ آینده محصول آتشین آمازون را چگونه ارزیابی می کنید ؟
منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گجت نیوز 

با تشکر از سایت گجت نیوز