انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ماجرای عکس جنجالی عمو پورنگ و پدرش/ این عکس ۱۸+ نیست
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
داریوش فرضیایی با انتشار این عکس در شبکه اینستاگرام از درگذشت پدرش خبر داد و نوشت: «پدر عزیزم تولدت مبارک ؛ خوش بحالت که زنده شدی و ما همچنان مرده در این دنیای بی ارزش غوطه وریم.. شادی روح همه رفتگان صلوات»









حدود هزار نفر از اعضای اینستاگرام در کامنت هایشان فوت پدر را به عموپورنگ تسلیت گفته اند. در یکی از این پیام ها آمده است: «عمو ما عادت نداریم گریون ببینیمتا….محکم باش» فرد دیگری هم نوشته است: «من رفتم شاید چند روز توی ایستاگرام نیام آخه ناراحتیه عمو رو که می بینم طاقت نمیارم».





آخرین عکس عمو پورنگ کنار پدرش در روز پدر









روز گذشته پدر داریوش فرضیایی در سن 85 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

پس از آن فرضیایی با انتشار عکسی در کنار پدرش در اینستاگرام نوشت: «پدر عزیزم تولدت مبارک؛ خوش بحالت که زنده شدی و ما همچنان مرده در این دنیای بی‌ارزش غوطه‌وریم… شادی روح همه رفتگان صلوات»

به گزارش فارس،‌ ساعاتی پس از انتشار این عکس، سایت‌های مختلف آن را با تیترهایی نظیر «تصویر 18+ : عکس یادگاری عمو پورنگ با جنازه پدرش!!» منتشر کرده و برخی از آنها هم شرح و تفسیرهایی مبنی بر زشت بودن این کار مجری محبوب برنامه‌های کودکان ارائه کردند. برخی هم عنوان کردند که عموپورنگ به واسطه تاثیر بسیاری که بر ذهن کودکان دارد نباید این کار را انجام می‌داد.

این اظهارنظرها درحالی عنوان می‌شود که حقیقت ماجرا چیز دیگری است.این عکس یادگاری متعلق به روزهای آخر حیات و زمانی است که پدر داریوش فرضیایی به علت دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان بسیار فرتوت شده است.

مراسم ختم زنده یاد فرضیایی روز دوشنبه 2 تیرماه ساعت 17:30 الی 19 در مسجد بلال واقع در خیابان ولیعصر(عج)، پایین‌تر از پارک وی، جنب صداوسیما برگزار می‌شود.



ماجرای عکس جنجالی عمو پورنگ و پدرش/ این عکس ۱۸+ نیست 1

ماجرای عکس جنجالی عمو پورنگ و پدرش/ این عکس ۱۸+ نیست 1
cryingcryingcryingبیچارهcryingcryingcrying
آخیییییییی خدا بیامرزتش
خــُــدا بیامــرزتـــش
حتمـــا مرد خیلی خوبی بوده که همچــین پسری رو به دنــیا آورده ..!
خــُدا به داریــوش فرضیایی ( عموپورنگ ) و خانوادشــ صبر بده ..!
این خبر رو توی اینستاگرام دیده بودم !..
!!___!!
p336آخی
خدا رحمتش کنه ادم واقعا با دیدن این عکس گریش میگیره من که اشک تو چشمام جمع شدهcryingcryingcrying
الهي
اخي