انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 23


به گزارش [url=http://www.farsnews.com][/url]خبرگزاری فارس، سایت شورای المپیک آسیا (OCA) در گزارشی به بازی ایران و آرژانتین و عملکرد خوب ملی‌پوشان کشورمان اشاره کرده است.
در این گزارش آمده است: این یک بازی نیست. این فقط یک رشته ورزشی نیست. این فقط یک خوش گذرانی و استراحت نیست. این فقط یک مسابقه نیست. این یک دنیایی است که می‌تواند همه چیز را تغییر دهد و روی زندگی مردم تاثیر بگذارد. این یک پدیده جادویی است که فوتبال نامیده می‌شود. جام جهانی بهترین فرصت برای فهمیدن تاثیرات فوتبال در اجتماع و بشر در سراسر جهان بوده و یقین بدانید که فوتبال بیشتر از یک ورزش است.
حدود 6 ماه قبل جام جهانی قرعه‌کشی شد و ایران در گروه F با تیم‌های نیجریه، بوسنی و آرژانتین همگروه شد و همه ایرانی‌ها بی‌صبرانه منتظر تماشای بازی با آرژانتین بودند چرا که آرژانتین در ایران دوستدارانی دارد و این تیم دومین باری است از آمریکای جنوبی که مقابل ایران بازی می‌کند.
در ادامه این گزارش آمده است: تماشاگران ایرانی منتظر تاریخ 21 ژوئن برای این دیدار جالب و رویارویی با آرژانتین و به ویژه لیونل مسی بودند. بعد از 6 ماه انتظار شنبه شب رسید و ایران رودر روی آرژانتین قرار گرفت و 90 دقیقه مقابل فشارهای آرژانتین مقاومت کرد. به نظر می‌رسید مساوی دیگری در این تورنمنت در راه است تا اینکه لیونل مسی، ستاره بارسلونا در دقیقه 91 گل برتری آرژانتین را به ثمر رساند. بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید، اما به خاطر داشته باشید فوتبال فقط یک مسابقه نیست. بعد از این مسابقه تماشایی هواداران ایرانی برای این کوشش بازیکنانشان شادی کردند و تصمیم گرفتند با حضور در خیابان‌ها جشن بگیرند. بازیکنان ایران بازی خوبی را ارائه کردند. بازی دور از انتظاری که هیچ کسی نمی‌توانست آن را تصور کند. بازی‌ای که تمام کارشناسان فوتبال قبل از جام جهانی مطمئن بودند که ایران این بازی را واگذار خواهد کرد.
این سایت ادامه می‌دهد: ایرانی‌ها آرژانتین را در تله دفاعی خودشان گیر انداختند و علیرضا حقیقی دروازه‌بان آنها هم واکنش‌های بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت. در نیمه دوم زابالتا روی اشکان دژاگه تکلی را انجام داد و ایران باید یک پنالتی به دست می‌آورد.
به هر حال فوتبال است. هم شادی دارد و هم ناراحتی، اما در این مسابقه هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست. هر دو تیم خوشحال بودند و هر دو تیم جشن گرفتند. صبح یکشنبه همه ایرانی‌ها خوشحال بودند، لبخند می‌زدند و احساس غرور می‌کردند. بعد از گذشت چند روز ایرانی‌ها هنوز خوشحال هستند و امیدوار. آنها حالا منتظر بازی تیم‌شان مقابل بوسنی هستند.
بنا : 2 - 1 به سود ایران عزیزم !

جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 23

بازی تیم ملی برابر آرژانتین را همگی دیدیم. بچه‌ها عالی بودند و خیلی خوب تفکرات مربی‌شان را در زمین پیاده کردند. این بازی همه ما را به صعود امیدوار کرده است. پیش بینی من از بازی امشب این است که بازی با نتیجه 2- یک، به سود ایران عزیزم تمام می‌شود. به امید خدا آرژانتین هم نیجریه را شکست می‌دهد و ما همراه یاران مسی به مرحله بعد جام جهانی صعود می‌کنیم.
حدادی : مطمئم صعود میکنیم !

جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 23

بازی ایران با نیجریه را در آمریکا دیدم اما برای بازی با آرژانتین تازه به تهران رسیده بودم و بیشتر بازی را از رادیو گوش کردم. فقط 10 دقیقه آخر را دیدم اما نتیجه نشان می‌دهد که بچه‌ها چقدر خوب بودند. با توجه به بازی که مقابل آرژانتین داشتیم، مطمئنم که مقابل بوسنی پیروز می‌شویم. تردیدی هم ندارم که نیجریه مقابل آرژانتین شکست می‌خورد. پس ما امشب صعود می‌کنیم.
جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 23

به گزارش ایرنا ، انجام بازی های قابل قبول در دو دیدار اول مقابل نیجریه و آرژانتین ، این ذهنیت را در دوستداران فوتبال در کشورمان ایجاد کرده که می توانیم تیم بوسنی را شکست دهیم ، آنها اعتقاد دارند اگر مثل دو دیدار قبل مقابل نیجریه و آرژانتین بازی کنیم ، شکست بوسنی دور از ذهن نیست.

آنها می گویند به طور قطع آرژانتین در دیدار همزمان می تواند نیجریه را شکست دهد و ایران با یک پیروزی شیرین مقابل بوسنی می تواند به دور دوم جام جهانی 2014 راه یابد.

برخی دیگر نیز اعتقاد دارند ، بازی قابل قبول ما در مقابل آرژانتین مورد تحسین جامعه فوتبال در ایران و جهان قرار گرفت و این مهم می تواند امتیاز مثبتی برای بازیکنان ما باشد تا با روحیه ای بهتر نسبت به بازیکنان بوسنی گام به میدان مسابقه گذارند.

برخی نیز اعتقاد دارند اگر بازیکنان ایران در بازی امشب مقابل بوسنی در حال و هوای تعریف و تمجید های صورت گرفته بعد از بازی با آرژانتین قرار داشته باشند و به بازی احساسی روی بیاورند، از بوسنی شکست بدی خواهند خورد.

ˈعلی جعفری ˈ علاقه مند به فوتبال و تیم ملی ایران در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: ایران در بازی با آرژانتین به خاطر اشتباهات داور بازی را واگذار کرد، اگر مثل دیدار با آرژانتین بازی کنیم به راحتی می توانیم تیم بوسنی را شکست دهیم.

وی ادامه داد: در رنگینگ فیفا ایران، تیم 44 جهان و بوسنی در مکان 72 قرار دارد و این یعنی برتری تیم ایران، بازی با نیجریه و آرژانتین نیز به خوبی روحیه ایران را تقویت کرده و می توانیم این تیم را شکست دهیم.

جعفری یادآور شد: من اعتقاد دارم ایران بازی امشب را با نتیجه دو بر صفر پیروز می شود.

ˈمهدی بختیاریˈ نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: بازیکنان ما به لحاظ روحی و روانی بعد از بازی با آرژانتین در شرایط خوبی قرار دارند و این می تواند ویژگی برتر ما نسبت به بوسنی باشد.

وی بیان کرد: در دیدار امشب ˈ پیانیچˈ هافبک تیم بوسنی که در لیگ ایتالیا نیز بازی می کند، به علت مصدومیت شاید حضور نیابد که می تواند برای تیم ما اثربخش باشد.

ˈرضا مهیاˈ از علاقه مندان فوتبال با اشاره به قدرت تیم بوسنی گفت: نباید به دو بازی قبل تیم بوسنی توجه کنیم ، این تیم از ساختار خوبی برخوردار است و اگر تعلل کنیم شکست خواهیم خورد.

وی ادامه داد: این که فکر کنیم بوسنی دردو بازی نخست خود مقابل نیجریه و آرژانتین مغلوب شده ، تیم ضعیفی است، تصوری غلط می باشد.

ˈنوید حسن زادهˈ نیز درباره بازی امشب ایران و بوسنی گفت: کارلوس کی روش به خوبی می داند با چه تاکتیکی در مقابل بوسنی بازی کند و این می تواند خیال ما را تا حدودی راحت کند.

وی بیان کرد: داشتن مربی با کلاس جهانی این مزیت را دارد که در بازی های حساس و سرنوشت ساز باز هم می توان به برنامه های تاکتیکی او برای کسب پیروزی امیدوار بود.

دو تیم ایران و بوسنی امشب در سومین وآخرین دیدار مرحله گروهی خود از ساعت 20:30 دقیقه به وقت تهران به مصاف یکدیگر می روند.

در صورت پیروزی ایران در مقابل بوسنی و شکست نیجریه در بازی همزمان مقابل آرژانتین ، تیم ایران برای اولین بار در طول چهار دوره حضور خود در رقابتهای جام جهانی به جمع 16 تیم برتر این رقابتها راه خواهد یافت
جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 23

به گزارش یاهو اسپورت، بلیت دیدار دو تیم به بهای ارزان 90 دلار عرضه می شود.

در این دیدار یک تیم به دنبال اعتبار است و تیم دیگر به دنبال صعود به مرحله یک هشتم نهایی است.

با این حال به علت حضور نسبتا اندک هواداران و نیز محل برگزاری بازی در سالوادور، دیدار دو تیم در گروه اف نامحبوب ترین دیدار این تورنمنت محسوب می شود.

ˈحیدر شریفیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در سمنان افزود: رقابتهای فوتبال قهرمانی آسیا از سیزدهم مرداد به میزبانی ایران در همدان برگزار می شود.

وی شرایط این تیم را خوب بیان کرد و گفت: تا زمان آغاز این رقابتها سه اردوی دیگر شامل دو اردو در تهران و یک اردو در همدان برگزار می شود و سطح آمادگی بازیکنان به مرز 100 درصد می رسد.

شریفی تیم های حاضر در این رقابتها را هشت تیم به عنوان سرگروههای مناطق هشت گانه بیان کرد و گفت: ایران در این بازیها با تیم های کره شمالی، عربستان و تیمور شرقی هم گروه است.

وی با بیان اینکه تیم ملی ایران در این بازیها کسب عنوان قهرمانی را هدف قرار داده است گفت: در گروه دیگر تیم های کره جنوبی، استرالیا، عراق و تایلند حضور دارند.

شریفی گفت: بازیکنان تیم ملی زیر 14 سال ایران از استانهای مختلف از جمله لرستان، تهران، خوزستان، اصفهان، بوشهر، همدان و ... انتخاب شده اند.

سرمربی تیم ملی زیر 14 سال ایران این تیم را استخوان بندی تیم ملی نوجوانان ایران دانست
جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 23
جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 23
جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 23
جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 23
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://dl1.video.varzesh3.com/video/clip93/4/international/worldcup/s
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://dl1.video.varzesh3.com/video/clip/video/havashi/surez_bitee.mp4uarez_gaz.mp4
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 23


فیفا در تحلیل بازی ایران بوسنی می نویسد: «بوسنی برای اعاده حیثیت به میدان می آید. این تیم دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد. میانگین شوت به سمت دروازه این تیم به نسبت ایران بیشتر است اما تعداد کمی از این شوت ها داخل چارچوب بوده است. بوسنی در این موقعیت حساس در جستجوی اولین پیروزی در جام جهانی با کمک شوت از راه دور است. »
تحلیل در مورد ایران این چنین ادامه یافته است: «ایران در دو بازی قبلی خود بسیار خوب بازی کرده است. با کیفیت بالا و فرصت گلزنی کمی به حریفان داده است. ۸ موقعیت شوت در هر بازی نشان می دهد که ایران هم روی شوتزنی برای رسیدن به گل برنامه دارد. شکل بازی ایران بسیاری از کارشناسان را تحت تاثیر قرار می دهد. ایرانی ها علیرغم اینکه در بیشتر زمان بازی بدون توپ هستند فقط ۱۵ خطا در هر مسابقه داشته اند! تیم کروش به دنبال این است که میانیگن شوتزنی بوسنی را به سه شوت کاهش دهد و البته سه شوت هم به سمت دروازه بوسنی بزند تا از این طریق نتیجه حاصله شود. »
خارج از تحلیل فیفا باید اذعان داشت که بوسنی تیم قوی در خط حمله و تیمی ضعیف در خط دفاع است. اگر ما بخواهیم همانند دیدار با آرژانتین با بوسنی در منطقه یک سوم دفاعی خود بازی کنیم چه بسا نتیجه را به حریف بدهیم خصوصا که این تیم به دنبال این است با استفاده از فضای جلوی خط دفاعی به موقعیت شوتزنی دست پیدا کند. اما اگر بازی را به منطقه یک سوم دفاعی حریف ببریم با توجه به ضعف بوسنی در دفع توپ به نتیجه مطلوب دست خواهیم یافت. به عبارت ساده تر در بازی با بوسنی باید کمی تهاجمی تر بازی کنیم. نه فقط به منظور دست یابی به گل، بیشتر به این خاطر که به حریف کمتر موقعیت گل دهیم.
نکته مهم در مورد تیم بوسنی که فیفا هم به آن اشاره کرده، این تیم شوتزن است. در هر مسابقه به طور میانگین ۵ شوت می زند. اگر چه فقط یکی از این ها در چارچوب بوده اما اگر در بازی با ایران همین یک شوت به ثمر بنشیند آنوقت رای به برتری بوسنی خواهد داد. در بازی با آرژانتین هم فقط یک ضربه مانع از رسیدن ما به یک امتیاز شیرین شد. با این حال تیم کروش را در بازی با بوسنی کمی هوشیار تر و کمی تهاجمی تر می خواهیم. خصوصا که ما برای صعود برد می خواهیم. کار را آن تیم کرد که تمام کرد. نمایش ایران در بازی با نیجریه قابل دفاع و در دیدار با آرژانتین تحسین برانگیز بوده. حال مانده بازی با بوسنی که اگر با برد همراه باشد می تواند رای به صعود ایران دهد، صعودی که می تواند خاطره انگیز و یک سورپرایز وِیژه باشد. شاید سورپرایزی که کروش قولش را داده بود همین بوده باشد. او پیش از شروع بازی ها کسب چهار امتیاز برای ایران و صعود از مرحله گروهی را پیش بینی کرده بود.
میانگین عملکرد تیم های ایران و بوسنی در دو بازی گذشته
موقعیت ها
ایران
بوسنی هرز گوین
شوت
۸
۱۵
شوت به دروازه
۱
۵
شوت خارج از چارچوب
۴
۳
موقعیت فردی در محوطه جریمه
۹
۱۳
خطا
۱۵
۱۰
میانگین بازیابی مجدد خط (متر)
۳۰
۴۱
[url=http://www.melateiran.com][/url]
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور 23

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و بوسنی و هرزگوین امروز و از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار می شود.

ایران در حال حاضر با یک امتیاز در رده سوم گروه قرار گرفته و امیدوار است با پیروزی بر بوسنی راهی مرحله بعد شود. از سوی دیگر بوسنی با پذیرش دو شکست از دو دیدار گذشته بدون امتیاز در قعر جدول قرار گرفته و امیدی به صعود ندارد.

هریس مدونیانین در مورد پیکار تیمش مقابل ایران گفت: فوتبال همین است. رو به جلو حرکت می کنیم و امیدوار هستیم سه امتیاز کامل را مقابل ایران کسب کنیم. اگر بتوانیم با پیروزی کارمان را در جام جهانی به پایان برسانیم، می توانیم در بازگشت به بوسنی سرهایمان را بالا بگیریم.

وداد ایبیشویچ نیز با نگاهی مثبت به رویارویی با ایران می نگرد. وی در این خصوص گفت: ایران منسجم و سازمان یافته بازی می کند. به علاوه رویارویی با ما برای آنها اهمیت بالایی دارد. برایمان مهم است که گل نخوریم و بتوانیم دروازه آنها را باز کنیم.

[url=http://www.melateiran.com][/url]
تمامی موضوع ها ادغام شد !
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39