انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مزدا 2
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مزدا 2 1

برند معتبر مزدا در طول سال های گذشته همواره بنا به دلایلی ستاره بازار خودرو ایران بوده و در صدر گزینه های خرید در بازه های مختلف قرار می گرفته است . این اعتبار در ایران از عرضه مزدا 323 در دو مدل آغاز شد و طراحی خاص ، عملکرد قدرتمند و متفاوت فنی ، روحیه اسپرت و لذت مطلق رانندگی را در ذهن متقاضیان خرید این برند جا انداخت . عرضه مزدا 3 از دریچه های گروه خودروسازی بهمن قدمی بلند تر برای معرفی توانایی های بیش تر برند مزدا بود که با استقبال بی سابقه ای در ایران مواجه شد و از مزدا 3 خودرویی بدون منتقد ساخت . پس از گذشت مدتی و افزایش اعتبار محصولات جدید مزدا در ایران عطش خرید دیگر مدل های مزدا در بازار ایران افزایش یافته ، از همین رو شرکت بهمن خودرو مدتی قبل خبر عرضه مدل هاچ بک مزدا 3 ، مزدا 3 نسل جدید و مزدا 6 را اعلام کرد .



مزدا 2 1

در همین راستا گروه بهمن مدتی پیش طی مراسمی غیر رسمی خبر از ورود خودرو کوچک مزدا 2 به بازار ایران داد .
مزدا 2 خودرو هاچ بک کوچک در کلاس B است که در بازار ایران همرده ی خودروهایی همچون پژو 206 تیپ 6 ، فولکس واگن گل و تویوتا یاریس تیپ C قرار میگیرد .
گروه بهمن قصد دارد تا این خودرو را به صورت CBU در ایران عرضه کن

مزدا 2 1


مزدا 2 1


خواهش میکنم وظیفمه Smile
باحاله!
قیمتش چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قیمت مزدا 2

اگرچه طبق برنامه قرار بود گروه خودروسازی بهمن، تولید مزدا2 را از شهریور سال آینده آغاز کند، اما همان طور که گفته شد شرکت مزدا هنوز در مورد قیمت این خودرو با گروه بهمن به توافق نرسیده و در مقابل نیز خودروسازی بهمن اعلام کرده در صورت مناسب نبودن قیمت، حاضر به تولید این خودرو در ایران نخواهد بود. گروه بهمن قصد دارد مزدا2 را با قیمت حدود 21 تا 24 میلیون تومان به صورت سی.‌کی.‌دی کاری در داخل کشور تولید کند. Big Grin
قیمت مزدا 2

اینم عکسای زیاد از مزدا 2

مزدا 2 1
مزدا 2 1

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/11/16/165012_564.jpg [/quote]
اینم عکسای زیاد از مزدا 2