انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آیفون ۵ را بخریم یا منتظر آیفون ۶ باشیم؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
همیشه اگر به روز ترین گوشی های دنیا را هم خریداری کنید باز چند وقت بعد یک گوشی جدید تر وارد بازار میشود بنابراین یکی از تصمیم گیری های بسیار سخت در خرید گوشی ها این است که منتظر نسل بعدی باشیم یا همین مدل جدید را خریداری کنیم.
به گزارش نامه نیوز به نقل از خبرپو، طرفداران آیفون هم در حال حاضر نمیتوانند تصمیم بگیرند که باید آیفون ۵ را بخرند یا اینکه منتظر ورود آیفون ۶ باشند چون هنوز شایعاتی در مورد ورود زود هنگام این گوشی به بازار وجود دارد. اما گروه خبری بانکی دات آی آر به طرفداران آیفون توصیه میکند که چند مورد مهم و مختصر را برای خرید آیفون ۶ در نظر داشته باشند.
چه مدت میخواهید منتظر آیفون ۶ بمانید؟
اپل اعلام کرده است که آیفون ۶ را در ماه سپتامبر به بازار عرضه خواهد نمود اما اگر عجله دارید و میخواهید حتما آیفون بخرید بهتر است آیفون ۵ را انتخاب کنید. آیفون هم بسیار پیشرفته و با طراحی جذاب طرفداران زیادی دارد همچنین این مدل از گوشی های آیفون از اثر انگشت به جای پین کد استفاده نموده است که در مقایسه با مدل های قبلی از لحاظ سخت افزاری بسیار دقیقتر و پیشرفته تر است.
چه میزان به صفحه نمایش اهمیت میدهید؟
یکی از انتقادهایی که همیشه به آیفون وارد شده صفحه نمایش ۴ اینچی است که هنوز هم در میان گوشی های اندرویدی از صفحه نمایش کوچکتر برخوردار است. اپل اعلام نموده که در سال جاری تصمیم به معرفی دو گوشی با صفحه نمایش های ۴٫۷ اینچی و ۵٫۵ اینچی را دارد پس اگر به دنبال صفحه نمایش های بزرگتر هستید باید چند ماه صبر کنید.
بودجه تان چقدر است؟
خوب به طبع طرفداران آیفون همیشه پول زیادی بابت خرید گوشی محبوب خود پرداخت میکنند اما گر قرار است تا سپتامبر صبر کنید مطمئن باشید که گوشی با صفحه نمایش های ۴٫۷ اینچی و ۵٫۵ اینچی حتما گرانتر از آیفون ۵ خواهد بود چون این نسل جدید از فبلت ها گران تر از گوشی های هوشمند موجود در بازار هستند.
چقدر به طراحی گوشی خود اهمیت میدهید؟
هیچ کس نمیداند آیفون بعدی چه طراحی خواهد داشت احتمالا طراحی نازک تر و لبه های گرد ، شبیه به iPad یا مینی iPad خواهد بود اما برای طرفداران آیفون انتظار تا سپتامبر شاید امکان پذیر باشد تا بتوانند گوشی جدیدتری خریداری کنند.
در نهایت اینکه به نیاز روزمره تان توجه کنید اگر آیفون ۴ دارید و نمیدانید آیفون ۵ را بخرید یا منتظر آیفون ۶ باشید به شما توصیه میکنیم که اگر میخواهید منتظر بمانید پس باید هزینه ی بیشتری کنید اگر نه باید آیفون ۵ را بخرید که البته از همه نظر گوشی پیشرفته و با قابلیت های بالا است
صبر کنیم
منتظر ایفون 6
صبر کنیم آیفن 6 بیاد و بخریم